שאיבות ביוב עיריית רעננה

בעיריית רעננה משתמשים לעיתים קרובות בשירותי ביובית על מנת לבצע סוגים שונים של שאיבות ביוב. בנוסף, נציגי העירייה מבינים את התועלת של שירותי שאיבות לצורך תחזוקה קבועה של קווי ביוב
רעננה נמצאת באזור השרון והוכרזה כעיר רק בשנת 1982. כתוצאה מכך, רוב התשתיות ברעננה יחסית תקינות וגם איכות החיים בה נחשב ברמה גבוהה. עם זאת, גם בעיר כמו רעננה יש צורך בתחזוקה שוטפת של קווי ביוב וכמובן בהזמנת שירותי שאיבות. 
עיריית רעננה למשל מבינה היטב את החשיבות של שירותי שאיבות ביוב. ההוכחה לכך היא הביקוש הגבוה להזמנת ביובית על ידי עיריית רעננה, כמו גם מגוון גדול יותר של שירותים שניתנים בעיר כיום לעומת בעבר. כמו כן, בעיריית רעננה מזמינים ביובית גם לצורך תחזוקה קבועה של קווי ביוב חדשים וישנים.

שירותי ביובית בולטים ברעננה

המאפיין המשותף לכל שירותי השאיבות הוא הצורך בביובית. בעזרת משאית שעליה מתקינים מכל קיבול, משאבות יניקה ומשאבות הסנקה ניתן לשחרר במהירות את כל סוגי הסתימות ולשאוב את הגורם שגרם לסתימה יחד עם מי השופכין. לפיכך, יש גם מספר שירותי ביובית בולטים ברעננה:
א. שאיבה ויניקה של הסתימות בלחץ – ביובית מסוגלת ליצור לחץ ואקום באמצעות המשאבות שמותקנות עליה. השאיבה עוזרת לשחרר את הסתימה, מעבירה את התכולה שיש בתוך קווי הביוב אל המכלית עצמה ואף מבצעת פעולת ניקוי יסודית למערכת. מבחינת עיריית רעננה, שאיבות ביוב הן לפיכך הדרך היחידה והטובה ביותר לבצע את התחזוקה הנדרשת.
ב. ביובית נמוכה לאזורים צפופים – קצב הבנייה המהיר ברעננה כולל מלבד בניינים פרטיים ורבי קומות גם מבנים מסחריים וציבוריים. במקביל, יש יותר אזורים צפופים וחניונים שעבורם נדרשות שאיבות מיוחדות. הדרך לבצע את השאיבות באותם אזורים היא להזמין ביובית נמוכה ושירותים נוספים שניתנים על ידי קבלני ביוב.
ג. אישור של המשרד להגנת הסביבה – ברעננה ולמעשה בכל עירייה מקומית אחרת מחויבות הרשויות בהזמנת שירותי שאיבות ביוב תחת אישור של המשרד להגנת הסביבה. ביובית זקוקה לאישור כזה כי היא אמורה לשאוב שפכים רעילים ממי הביוב, אך הפעלה של ביובית לא מאושרת מעלה חשש לדליפת חומרים מסוכנים ולזיהום הסביבה הקרובה והרחוקה של העיר.

שימוש בביובית לפינות פסולת מבורות

ההוכחה לכך שרעננה היא עיר גדולה מכפי שנהוג לחשוב היא הצורך בשירותי ביובית לפינוי פסולת מבורות. אם בעבר השתמשה עיריית רעננה בשאיבות ביוב לטיפול בסתימות בלבד, הרי שכיום ניתן לראות ביקוש גבוה לשירותים מיוחדים ובהם פינוי פסולת מבורות רקב ומבורות דלק.
לסיכום, עיריית רעננה מיישרת קו עם ערים אחרות בארץ בכל הנוגע לניצול היתרונות של ביובית ולשירותי שאיבות. בעזרת שירותי השאיבות ניתן לפתור את רוב הסתימות ולמנוע נזקים בלתי הפיכים לצנרת, לתשתית ולמוסדות הציבוריים או הפרטיים.


 from biuvit.tumblr – Feed


Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד