כך תוודאו שהצנרת בבית תקינה

מעבר הדירה כולל שלל משימות והתעסקויות

לכולנו יצא בשלב כזה או אחר של חיינו לעבור דירה. אין ספק כי מדובר באירוע מסובך, הדורש מאיתנו קשב רב ותשומת לב. העיסוק במעבר הדירה טומן בחובו המון משימות גדולות וקטנות, החל ממציאת הדירה החדשה, ועד ארגון המעבר עצמו. זהו בהחלט כאב ראש לא קטן, אך דירה היא אספקט כל כך מרכזי בחיינו, שאסור לזלזל בו. הדירה בה נבחר והמצב של התשתיות בה ישפיעו עלינו לא מעט. על העיסוק שלנו בהן, וכמובן גם בכמות הכסף שנוציא עליהן. על כן, מומלץ לבדוק לעומק את התשתיות השונות של הדירה החדשה. זאת על מנת להימנע ממצבים לא נעימים, שיכולנו לגלות בדיעבד.

בדיקת הצנרת בדירה החדשה

·         מדוע חשוב לבדוק את הצנרת בדירה החדשה? תשתית הצנרת היא תשתית חשובה בדירה. לעיתים היא לא נמצאת במודעות שלנו כאשר אנחנו מחפשים דירה חדשה. לרוב נבחן ונסתכל על הדברים הגלויים לעין, כמו מראה הדירה או אפילו החלקים החיצוניים של תשתית הצנרת (הברזים לדוגמא). עם זאת, תשתית הצנרת משמשת אותנו לאורך כל שעות היממה. תשתית תקולה או ישנה עלולה לגרום להרבה תקלות ולשבש את שגרת החיים בדירה. ישנן דירות ישנות בהן התשתית ישנה, וייתכן ונדרש להחליף אותה. או לחלופין דירות עם צנרת תקולה, אשר הותקנה בצורה חובבנית. אלו דברים שקריטי לדעת לפני החתימה על החוזה. במידה ותגלו זאת לאחר המעבר, שלל ההוצאות הכספיות והעיסוק הרב יהיו כמובן עליכם. חסכו מעצמכם הפתעות לא נעימות ובדקו את תשתית הצנרת בדיוק באותה המידה שבה אתם בודקים את מראה הדירה, הרטיבות בקירות וכדומה.


·         כיצד ניתן לבדוק את הצנרת בדירה החדשה? ישנם סימנים גלויים לבעיות בצנרת אשר אמורים להדליק

לכם נורות אדומות. במידה ותהיו מודעים לסימנים הללו, תוכלו גם לזהות אותם יחסית בקלות. בין הסימנים ניתן לציין כמובן רטיבות בקירות או זרם מים חריג ולא תקין מהברזים. בכל מקרה, מומלץ מאוד להזמין בעל מקצוע אשר יבדוק את הצנרת בבית. בדיקת הצנרת בבית תעשה על ידי גורם מומחה בשני אמצעים עיקריים: מצלמה תרמית, ומצלמה בתוך קווי הביוב. בדרך הראשונה מצלמים את הבית באמצעים תרמיים על מנת לגלות נזילות בצנרת. בדרך השניה מחדירים מצלמה המחוברת אל צינור ארוך לתוך קווי הביוב.



·         נתקלתם בתקלה בצנרת הביוב, כיצד לטפל בה? אחת הדרכים היעילות ביותר לטיפול בתקלות צנרת ביוב היא הביובית. ביובית  היא בעצם כלי לטיפול בתקלות הללו בצורת מיכל גדול. באמצעות הביובית ניתן לשאוב את המים והפסולת מהצנרת. זאת לטובת טיפול בסתימות. בנוסף ניתן לנקות באמצעות הביובית את הצנרת.

איתור תקלות מיטבי יחסוך לכם הרבה כאב ראש בעתיד


בדיקת הצנרת היא כמובן חשובה ביותר. כמובן שאין ביכולתכם לעשות זאת בעצמכם במידה ואינכם מומחים באינסטלציה. הזמינו גורם מומחה אשר יידע כיצד לבדוק את הצנרת בצורה מיומנת ויעילה. השקעה לפני הרכישה תועיל מאוד בעתיד לאחר שתיכנסו לדירה.

Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

הכל על אינסטלטור ביובית בהרצליה