שאיבות ביוב בתנאי מזג אוויר סוער

הביובית היא אחד מכלי הרכב שאנו אוהבים מאוד לראות כשהצפה פוקדת את ביתנו אך לעתים אנו יכולים להיות סקפטיים לגבי ההגעה שלה והביצוע שלה בפועל. זה לא נובע מזלזול ביכולותיה המופלאות של הביובית אלא ממזג אוויר גשום שגורם לעבודה להיות קשה פי כמה וכמה. האם הביובית יכולה לבצע שאיבת ביוב במזג אוויר סוער?

הגשם מצריך שאיבות

הגשמים בישראל הם לא מהגשמים הכי חזקים וחריפים שיש אך התשתיות בישראל לא תמיד מוכנות לכמות גדולה של מים וההצפות ממהרות להגיע. אפילו אחרי גשם של כמה שעות ספורות ניתן לראות רחובות שלמים שמוצפים וזה בדיוק הזמן לבצע שאיבות ביוב. אין ספק כי אחרי שהמזג האוויר הסוער נגמר ניתן לטפל בכל הבעיות תוך שאיבה מהירה ביותר עם צי של ביוביות שמוכן לפעולה, כאשר גם מערכת הניקוז עושה בינתיים את שלה, אך מה קורה כשיש צורך בשאיבת ביוב כאשר מזג האוויר עדיין סוער? גם כאן הביובית נכנסת לתמונה והצוות שלה מוכן להכול.

הביובית תמיד לשירותכם: גם באמצע סערה

·         כל אחד שעובד בצוות ביובית יודה כי הוא יעדיף לטפל בבעיות במזג אוויר רגוע באופן טבעי אך יודה כי בעת צרה גם במזג אוויר סוער מאוד, הוא יהיה שם למען הלקוחות שחייבים את שירותיו. אפשר לומר שהביובית היא סוג של מונופול בבעיות הביוב, הרי אין שם דרך אחרת לשאוב את המים הרבים שיוצאים ממערכת הביוב ולא אלו שנגרמו בגלל גשמים בלי המיכל הגדול שלה ומנגנון השאיבה היעיל שלה.
·         כשיש סערה יש סיכוי שהביובית תדחה את היציאה שלה אלא אם מדובר במקרה חירום ממשי. יש מצבים בהם בית שלם מוצף ולאו דווקא בגלל שהמים רבים מידי אלא כי יש סתימה כלשהי שגורמת למערכת הניקוז לפעול בצרוה הרבה פחות יעילה. לא רק שמדובר על נזק כלכלי אדיר ממדים, מדובר על סכנת חיים ממשית שכן יש חשש להיפותרמיה בגלל המים המקפיאים.
·         בעת סופות סוערות יש צוותי ביובית שידרשו תעריף גבוה יותר עבור שאיבת ביוב. אפשר להבין זאת הרי יש סיכון רב יותר בעבודה במזג אוויר סוער מה גם שהביקוש עולה משמעותית.


 from biuvit.tumblr – Feed

Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

הכל על אינסטלטור ביובית בהרצליה