כל מה שרציתם לדעת לגבי שאיבת שומן ממסעדות

·         מה האינטרס של בעל העסק בביצוע השאיבה? שאיבת שומן ממסעדות על בסיס קבוע וכחלק משגרת הפעילות של העסק תסייע במניעת סתימות בבור לניקוז השומנים. כמובן שגם סתימות כאלה ניתן לשחרר במידת הצורך, אולם עדיף להימנע מהטרחה הכרוכה בכך. בנוסף, לשאיבת שומנים ממסעדות ישנו ערך סביבתי רב, שכן הפסולת המצטברת עלולה להוות מפגע תברואתי של ממש.
·         מהי תדירות השאיבה המומלצת של הבור? תדירות מומלצת של שאיבת שומן ממסעדות תלויה מן הסתם בנפח בור הניקוז ובהיקף הפעילות של העסק. ככלל אצבע, מומלץ לבצע את השאיבה לפחות על בסיס שנתי, אולם עדיף להתייעץ עם בעל מקצוע כדי להעריך את קצב הצטברות הפסולת בבור הניקוז של העסק.
·         מי מוסמך לבצע שאיבת שומן ממסעדות? חברה בעלת ניסיון וידע בתחום שאיבת הביוב והאינסטלציה מהווה את בעל המקצוע האידיאלי לביצוע שאיבת שומן ממסעדות. חברה שכזו צריכה להחזיק בבעלותה ביובית המצוידת במשאבות המתקדמות ביותר בשוק, ולהכיר את הכללים והחוקים התברואתיים הרלוונטיים במדינה.  
·         האם דרושים אישור מיוחדים לטובת ביצוע השאיבה? שאיבה של שומן מבורות ניקוז במסעדות חייבת להתבצע בהתאם להנחיות התברואתיות של המשרד לאיכות הסביבה. לאחר ביצוע הפינוי יוכל לקבל בעל העסק אישור על העבודה שהתבצעה.



חברת ביובית יוסי גולן בע"מ מבצעת שאיבות שומן מקצועיות
חברת ביובית יוסי גולן בע"מ הנה בעלת ניסיון של למעלה מ-40 שנה בתחום שאיבת הביוב והאינסטלציה. החברה דואגת להצטייד מדי שנה במיטב המשאבות והפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בשוק, מה שמאפשר לה לבצע את עבודתה בצורה יעילה, זריזה ובטיחותית. כלל השירותים מתבצעים בהתאם להנחיות הבטיחות והתברואה הרלוונטיות, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי אתם מצויים בידיים טובות. ניתן לתאם מועד לביצוע שאיבה מבור השומן של המסעדה או בית העסק שבבעלותכם באמצעות כל אחת מדרכי התקשורת המופיעות באתר האינטרנט של החברה. הצטרפו לשורה ארוכה של לקוחות עסקיים מרוצים שכבר נעזרו בשירותיה של ביובית יוסי גולן בע"מ, ותיהנו מהיתרונות הרבים של שאיבת שומנים ממסעדות, מפעלים ובתי עסק.


 from biuvit.tumblr – Feed



Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

הכל על אינסטלטור ביובית בהרצליה