ביובית ברעננה לניקוז שפכים

משאית ביוב, הלוא היא הביובית, הופכת להיות הכלי היחידי להתמודדות עם מי שפכים שיכולים לסכן את שגרת החיים כאשר רק לה יש משאבה מספיק חזקה.
הביובית שמצילה את המצב
צוות ביובית ברעננה, בהוד השרון, בתל אביב, בחיפה ובכל מקום אחר בארץ תמיד מוכן לקריאתם של תושבי העיר, של מפעלים ועסקים ולמעשה לכל לקוח שייקלע למצב עגום בו הצפה פוגעת לו ברכוש, שפכים התחילו לגלוש לשטחו הפרטי או למרחב העירוני, הביוב שלו נסתם ועוד בעיות רבות אחרות. הביובית תמיד מצילה את המצב והיא עושה זאת הודות לטכנולוגיה מתקדמת שהופכת אותה למכונה מופלאה על גלגלים שלה צינור ארוך שיכול להגיע גם עד למעמקי הביוב ולבצע שאיבות מהירות בכמויות מסחררות בלי צורך לרוקן את המיכל שלה בכל פעם מחדש.
image
ביובית ברעננה לניקוז שפכים: מי צריך לנקז ואיך זה מתבצע?
·         ניקוז שפכים היא אחת הפעולות השגרתיות שמתבצעות מידי יום למרותש אנו מקבלים את הרושם שהיא מתבצעת רק לעתים רחוקות. הסיבה לכך היא שאצלנו בשכונה הפעולה מתבצעת כל כמה שנים אך באזור גדול יותר זו פעולה די שגרתית. מה צריך לנקז? יכול להיות שאלו מי גשמים שהצטברו במקום מסוים והציפו את המקום כאשר מערכת הניקוז של המקום נסתמה ולא מבצעת את עבודתה, יכול להיות שאלו מי השפכים שהגיעו מהביוב ויכולה להיות שזהו בור ספיגה שהגיע העת לרוקנו.
·         השפכים שלא יכולים להתנקז נשאבים אל תוך מיכל הביובית. השאיבה מתבצעת הודות לצינור הרחב והארוך של הביובית שדרכו יכולה לעבור גם פסולת כמו נייר טואלט או מוצרי היגיינה ולא רק נוזל. מערכת השאיבה של הביובית מתקדמת וחזקה ועובדת לרוב על ידי משאבת וואקום, כך ניתן לשאוב עשרות ליטרים בפרק זמן של כמה דקות.
ניקוז למגזר התעשייתי ולרשויות העירוניות
צוות ביובית ברעננה עובד מסביב לשעון כדי לרצות את כל הלקוחות שמוטרדים מהשפכים שממררים את שגרתם. אלו יכולים להיות מפעלים שפולטים לא מעט שפכים במהלך עבודתם וחייבים לנקז את בורות הספיגה שמכילים את אותם שפכים וזו יכולה להיות הרשות העירונית שרוצה לטפל במפגע סביבתי בקרב תושביה. בכל מקרה, כשהביובית מגיע אפשר להירגע והבעיה תיפתר בקרוב.


 from biuvit.tumblr – Feed

Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?