פתיחת סתימות מורכבות

072-3204193 פתיחת סתימות מורכבות היא לא מלאכה פשוטה, היא מורכבת מאוד ומצריכה עבודה של צוות מקצועי. זה הזמן להבין כיצד הפעולה מתבצעת, מצי מבצע אותה וכמה היא עולה.

מהן סתימות מורכבות?

סתימות מורכבות קשה מאוד לפתוח ואין להן הגדרה מדויקת. כל סתימה שאינה פשוטה, קרי אינה ניתנת לפתרון מהיר אלא מצריכה ציוד צילום מתקדם או מספר פעולות שטיפה או שאיבה, מוגדרת כסתימה מורכבת. סתימות אלו יכולות להיווצר על ידי כמה גורמים, כמו למשל חיה קטנה שנסחפה אל קווי הביוב ויצרה סתימה קשה שאי אפשר לשאוב כמו ששואבים נייר טואלט או מוצרי היגיינה. יכול להיות שמדובר בסתימה די פשוטה שפשוט נשארה זמן רב ללא טיפול עד אשר נערמו עליה עוד ועוד מוצקים, בעיקר פסולת ביתית. כל הסתימות הללו יכולות להיות מורכבות מאוד ומצריכות פתרון יעיל.

האם אפשר לדעת מתי זוהי סתימה מורכבת?

לא תמיד יהיה ניתן לדעת האם מדובר בסתימה מורכבת או סתימה פשוטה. כמובן שאם אתם בתור אלו שסובלים מהסתימה תנסו להבין האם היא מורכבת או פשוטה לבדכם, לא תצליחו לדעת זאת אפילו בהערכה גסה כי הסימנים של הסתימה יהיה אותו הדבר: תהיה הצפה שיוצאת מפתחי הניקוז. רק כאשר צוות הביובית יגיע אל המקום ויתחיל לבצע את הפתרון הוא יבין מה גרם לסתימה וכך גם יבין עד כמה היא באמת מורכבת לפתרון. יכול להיות שהפתרון יהיה מהיר מאוד או איטי מאוד, מה שכמובן משפיע גם על המחיר.

כיצד אפשר להתמודד עם הסתימה?

כדי לבצע פתיחת סתימות מורכבות יש צורך תחילה להבין מה הגורם לסתימה. כמו שכבר אמרנו לעיל, סתימות מורכבות יכולות להיות מחומרים שנתקעו בצנרת הביוב זמן רב, כמו אשפה ביתית ואולי גם שמנים ושומנים, יכול להיות שמדובר בשורשים בביוב ואולי בגלל בעיקום משמעותי בצנרת בגלל החום או בגלל חלודה. כל הבעיה צריכה להיפתר בסגנון שלה, כך למשל סילוק שורשים מצנרת הביוב היא הבעיה הקשה ביותר וכך גם היקרה ביותר. פתרון כזה מחייב שימוש במכשיר מיוחד שיש לו דיזה בקצה, הדיזה הזו תנסר את השורשים בעוד שזרם סילוני של מים ישטוף אותם אל תוך הביוב.

מי יכול לפתוח סתימות מורכבות?

פתיחת סתימות מורכבות יכולה להתבצע או על ידי צוות ביובית או על ידי אינסטלטור. כאשר מדובר בסתימות עיקשות במיוחד כדאי לקרוא לצוות ביובית כי לאינסטלטור אין כלים מספקים כדי להתמודד עמה. בדרך כלל כאשר הסתימה עמוקה מאוד, המשאבה של האינסטלטור ושאר הכלים שלו לא יהיו מספקים, אך גם אם החלטתם לבחור באינסטלטור חשוב מאוד לבחור באינסטלטור שמומחה בבעיות בביוב. צוות ביובית יוכל להעניק לכם את הפתרון הטוב, היעיל והמוחלט במצב זה אך קחו בחשבון שהוא יקר יותר ולעתים לא יהיה בו צורך. בכל מקרה פתיחת סתימות מורכבות אינה אפשרית לבדכם.

כמה עולה לפתוח סתימות מורכבות?

פתיחת סתימות מורכבות היא לא עסק זול וכדאי שתצפו למחירים גבוהים במיוחד. פתיחת סתימות מורכבות יכולה לעלות אפילו יותר מ-2000 שקלים וגם מחירים של 5000 שקלים לא צריכים להפתיע אתכם. בדרך כלל המחיר היקר ביותר יהיה לסילוק שורשים מהביוב, סילוק כזה יכול להיות מורכב מאוד וייקח לעתים כמה שעות. גם פתיחת סתימות עיקשות שמחייבות שימוש בציוד צילום ייקרו משמעותית את המחיר והוא יכול לנוע בין 1000 ועד 2500 שקלים. צריך לזכור שככל שיהיו יותר סתימות או יותר טיפולים נוספים שצוות הביובית יצטרך לבצע פתיחת הסתימות תהיה יקרה יותר.


 from biuvit.tumblr – Feed

Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד