ביובית בהוד השרון להצפות מי גשם

ביובית בהוד השרון יכולה לעזור לכם לפתוח סתימות או לשמור על תקינות הביוב, אך בין היתר להתמודד עם הגשם שהציף את ביתכם. כיצד בדיוק?

כיצד נוצרת הצפה מהגשם?

הצפה יכולה להיווצר מסתימות בביוב, היא יכולה להיווצר מנזילות חמורות, אך בימי החורף כולנו נפגוש הצפות שקרו באופן טבעי בגלל הגשם. כיצד זה הגיוני שההצפה נוצרה מהגשם אם אמור להיות ניקוז במקום? למעשה הניקוז יכול להיות יעיל מאוד ברוב ימות השנה אך לא כאשר יורדת כמות משקעים עצומה בזמן קצר מאוד. חישוב הניקוז מתבצע על ידי מהנדסי תשתיות כאשר החישוב הזה מתבצע לפי כמות המשקעים הממוצעת באזור. כאשר הכמות הזו נהיית הרבה יותר גדולה בפרק ובעוד באינטנסיביות כמו בחורף הישראלי, נוצרת הצפה. בסוף היא תנוקז באופן טבעי לחלוטין.

מי הסובל העיקרי מההצפות?

מי שיסבול בעיקר מההצפות ממי הגשם הם אנשים שגרים בדירות קרקע או חמור מכך, גרים מתחת לפני הקרקע. בעיקר בערים הגדולות נפוץ מאוד לגור חצי קומה מתחת לקומת הקרקע כאשר צריך לזכור כי יש לא מעט אנשים כאלו בתל אביב. כאשר ישנה הצפה יש סיכוי שהמים בסופו של דבר ייכנסו מהחלונות או יגיעו מתעלות הניקוז ישירות אל הדירה, מה שלא יקרה כאשר כמות המשקעים תהיה סבירה. כמובן שגם אנשים שיש להם גינה יכולים לסבול מההצפה הרבה יותר מאנשים אחרים כאשר במצב כזה אפילו הכניסה לבית שלכם יכולה להיות בוצית או פשוט שלולית אחת גדולה.

כיצד מטפלים בהצפות מסוג זה?

ההצפות יכולות להיות הרסניות לאיכות החיים לכל אחד וגם לאנשים שגרים בקומות גבוהות כיוון שההצפה יכולה לחסום את הכביש. אמנם אפשר לעבר עם הרכב במצב כזה אך המעבר יהיה איטי יותר וכמובן שהוא יכול להיות מסוכן יותר בגלל בורות בכביש או אבנים. הטיפול בהצפה אמנם יכול להיות המתנה עד אשר הניקוז יעשה את שלו, אך כאשר מדובר בהצפה חמורה מאוד יש להזמין ביובית. ביובית בהוד השרון, ברמת השרון, בתל אביב, ברמת גן ובעוד מקומות רבים באזור המרכז ובארץ כולה תמיד מוכנות בחורף לצאת לקריאות של העיריות או ללקוחות פרטיים שזקוקים להם באופן מיידי.

מי יכול לסייע בשאיבת ההצפה?

צוות הביובית הוא היעיל ביותר לטיפול בהצפות ממי גשמים כאשר צריך לזכור שכלי איכותי ויעיל כמו הביובית ככל הנראה לא תמצאו. אפילו ביובית נמוכה שהיא קטנה בהרבה מהביובית הגדולה יכולה להיות יעילה במיוחד ולספק שאיבת הצפות מהירה. ביובית בהוד השרון יכולה לשאוב כמות אדירה של מים תוך דקה אחת וזה למעשה מסביר מדוע הטיפול שלה בדרך כלל מסתכם ברבע שעה עד עשרים דקות. לא מדובר על טיפול ארוך ומורכב אך זה מתבצע כך הודות לכוח השאיבה החזק שלה ולמיכל הריק והגדול שיש בגבה. אפשר גם לקרוא לאינסטלטור כאשר מדובר בהצפה יחסית קטנה.

האם אפשר להתמודד לבדנו?

מאותה סיבה שאינסטלטור יוכל לעזור לכם רק כאשר מדובר בהצפה בסדר גודל קטן, גם אתם לא יכולים לפתור הצפה גדולה לבדכם. אם הגשם הפך את המרתף או המקלט שלכם לוונציה אתם יכולים להתגונן עם משאבות טבולות. המשאבה הטבולה יכולה להיות במקום שיכול להיפגע מההצפה וכך היא תשאב את המים באופן אוטומטי בלי התערבות מצדכם. עם זאת צריך לזכור כי יש לקנות אותה מראש ולכן זה לא באמת יעזור לכם באותו הרגע. חשוב לזכור שכל זמן שהמים נמצאים אצלכם בבית הם מזיקים יותר לציוד ולקירות ולכן כדאי למצוא פתרון מהיר ולא להתמהמה.


 from biuvit.tumblr – Feed

Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד