שירותי שאיבת ביוב

שאיבת ביוב היא אחד השירותים החשובים ביותר של צוותי הביובית. מה מבצעים במהלכו? מי זקוק לו? כמה הוא עולה כיצד אפשר להוזיל את המחיר? הנה כל הפרטים שחשוב שתקבלו לפני שתזמינו את צוות הביובית לפתור את הבעיה.  

מהי שאיבת ביוב ומתי יש בה צורך?

שאיבת ביוב מתבצעת על ידי צוות ביובית בעזרת המשאבה הגדולה והצינור הארוך של הביובית. הצינור הארוך של הביובית מוחדר אל צינור הביוב וזאת במטרה להגיע כמה שיותר קרוב לסתימה שקרתה בצנרת. כיצד אנו יודעים שישנה סתימה? כאשר ישנה הצפה שעולה מאחד מפתחי הניקוז אנו מבינים כי יש צינור אחד שנחסם והמים מחפשים מקום אחר לצאת ממנו. על ידי קירוב הצינור אל אזור הסתימה ושאיבה חזקה בעוצמה של עשרות ליטרים בדקה, ניתן לפתוח את הסתימה במהירות. שאיבת הביוב יכולה להתבצע לעתים תוך כמה דקות ספורות בלבד.

האם יש שירות כזה בכל שעה ביום?

שירותי שאיבת ביוב מוצעים לציבור בכל יום ובכל שעה. השירות מוצע אפילו בשעות הלילה המאוחרות ביותר וכמובן בימי מנוחה וחג. אמנם זה לא אידיאלי לקפוץ ללקוח ולבצע שאיבת ביוב בערב חג אך אם הלקוח נקלע למצב של הצפה בשל סתימה הרי שאין אפשרות לדחות את הבעיה בלי לפגוע לו באיכות החיים באופן ניכר. צוותי הביובית יכולים להגיע במהירות וזו אחת השאלות הראשונות שאתם צריכים לשאול אותם כאשר אתם מתקשרים אליהם. אם לא תבררו תוך כמה זמן הצוות מגיע למקום, יכול להיות שתמתינו זמן רב ובזמן הזה הבעיה תחמיר עוד יותר.

כמה עולה להזמין שאיבת ביוב לעסק?

שירותי שאיבת ביוב יכולים לעלות בין 600 ועד 1200 שקלים בממוצע אך חשוב לזכור שיש גורמים רבים למחיר. אם תזמינו את שאיבת הביוב בשעות מאוחרות בלילה העלות תהיה גבוהה יותר בעשרות אחוזים ובימי שישי בערב, אפילו כפולה. כמו כן אם מדובר על שאיבה חזקה שתצטרך להתבצע למשך זמן רב, ולאחר מכן יהיה צורך לבדוק את הצנרת ולפתוח סתימות בעוד כמה מקומות המחיר יעלה גם. אמנם יש דרכים להוזיל את המחיר של שאיבת הביוב אך בסופו של דבר המחיר יהיה כמה מאות שקלים לכל הפחות רק בשל הקריאה לצוות הביובית והתפעול של כלי גדול כמו הביובית.
מי עוד זקוק לשירותי שאיבת ביוב?
כל המגזרים זקוקים לשירותי ביובית. שירותי שאיבת ביוב בפרט נזקקים על ידי כל קצוות האוכלוסייה וגם אתם בתור לקוחות פרטיים זקוקים לה כדי לחיות באיכות חיים גבוהה. אולי אתם לא אלו שמזמינים את הביובית בעצמכם אך כאשר ישנה בעיה בביוב ומתחילה להיאגר הצפה אתם מיד מתקשרים למוקד העירוני. המוקד העירוני מקבל את הקריאה שלכם ומעביר אותה לצוות הביובית. צוות הביובית פועל גם עם מפעלים שונים וגם עם הלקוחות הפרטיים בעצמם, כאשר ישנה בעיה שאינה בחסות העירייה, כמו למשל תחזוקה לבורות הביוב של בניין מגורים רב קומות וכן הלאה.

כיצד אפשר להוזיל את המחיר?

אם אתם רוצים להוזי לאת המחיר של שירותי שאיבת ביוב יש לכם כמה דרכים לעשות זאת. בראש ובראשונה אתם חייבים לזכור כי שאיבת ביוב היא משימה שיכולה להתבצע על ידי כל צוות ביובית ולכן עליכם לבצע סקר שוק. כמובן שבסקר השוק יש להתייחס לא רק למחיר אלא גם לאמינות של הצוות, זמינות ההגעה שלו והשירות. יחד עם זאת, תמיד חשוב לבחור צוות ביובית שפועל באזור מגורכם ואם הבעיה קרתה בשעה מאוחרת בלילה אולי כדאי שתחכו לשעות היום, אז המחיר יהיה נמוך יותר.


 from biuvit.tumblr – Feed

Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

הכל על אינסטלטור ביובית בהרצליה