קבלני ביוב בהרצליה

קבלני ביוב יכולים לבצע מגוון רחב של פעולות שלא את כולם אתם מכירים. למעשה חלק ניכר מהפעולות שהם עושים לא מיועדות בכלל למגזר הפרטי וגם לא לעסקי אלא עבודה עם מפעלים ורשויות עירוניות. זה הזמן לדבר על קבלני הביוב ולהבין מה הם עושים ולמי זה עוזר.

קבלני ביוב להקמת תשתית ביוב

אחד מהתפקידים החשובים ביותר של קבלני ביוב הוא הקמת תשתיות. הקמת תשתיות היא לא משימה שהם יבצעו לבד כאשר בכל מקרה כדי להניח תשתיות צריך לעבוד עם קבלני עבודות עפר שמתעסקים בתחום, אך בכל זאת יש צורך שמומחים מתחום האינסטלציה יהיו שם. רוב צוותי הביוביות בארץ מציעים את השירות הזה וזה שירות שיכול להתבצע גם ליד הבית שלכם. שירות זה לא נפו. רק במקומות שבהם בונים מבנים חדשים יש מאין אלא כאשר מחברים יחידת דיור לתשתית הניקוז או כאשר יש צורך להחליף כמה חלקים במערכת הביוב כדי לשפר את הניקוז.

קבלני ביוב לבדיקות תקינות

קבלני ביוב בהרצליה מבצעים לא מעט בדיקות תקינות במהלך יום עבודתם. למעשה בעיות חירום יש תמיד ותמיד יהיו, אך הן לא עיקר העבודה שלהם. בדרך כל לצוות הביובית עובד מול לקוחות קבועים ומציע להם שירות שגרתי כמו למשל צילום צנרת ביוב או שאיבת בורות ספיגה. גם שטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה היא פעולה חשובה מאוד כדי לשמור על מערכת הביוב פתוחה לרווחה. קבלני ביוב יכולים לבצע מספר רב של בדיקות תקינות בהתאם לסוג המערכת כאשר צריך לזכור כי כל מערכת ביוב יכולה לגלות תקלות בשלב מאוחר בחייהן והדבר היחיד שמונע אותן הן בדיקות התקינות.

שואבים הצפות במהירות רבה

בימי החורף הגשומים ביותר סביר להניח שאם תצאו מהבית או פשוט תביטו מהחלון תוכלו לראות כמה הצפות שממש עוצרות את התנועה בכביש או לכל הפחות מאטות אותה. אם לא יצא לכם לראות אז התמזל מזלכם וככל הנראה התשתיות ליד הבית שלכם טובות. אם תפתחו את החדשות תראו שיש מקומות מוצפים מאוד ואפילו מקומות שאמורים להיות מותחים כמו נתיבי איילון בתל אביב. הביוביות יכולות להיחלץ לעזרה הזו וקבלני הביוב יבצעו את השאיבה במהירות רבה. שאיבה זו יכולה להתבצע גם ממקלטים, חניונים תת קרקעיים ומרתפים ולמעשה לכל לקוח שיסבול מהצפה ולא משנה מה הגורם.

פתיחת סתימות מקצועית

כל קבלן ביוב מחזיק בביובית וכל ביובית יכולה לפתוח סתימות. מכאן נובע שקבלני ביוב יכולים לפתוח את כל סוגי הסתימות והשאלה היא רק כמה זמן זה ייקח וכמה קל זה יהיה. יש סתימות פשוטות מאוד שהצוות יכול לפתוח תוך כמה דקות ויש סתימות בעייתיות יותר, כאשר הקיצונית ביותר היא סתימה שנוצרה בגלל שורשים בביוב. פתיחת הסתימות יכולה להתבצע על ידי שאיבת ביוב שהיא פעולה חזקה במיוחד שיכולה לשאוב גם את המוצקים שגרמו לסתימה ולא רק את המים עצמם. כך למעשה אפשר להתמודד גם עם סתימות קשות מאוד שנוצרו מאשפה ביתית כמו מוצרי היגיינה שנזרקו לביוב.

צילום קווי ביוב מדויק

צילום קווי ביוב היא אחת המשימות החשובות ביותר של קבלני ביוב. הצילום יכול להתבצע בכל אחת מהמשימות שיש לקבלני הביוב כמו למשל התקנת תשתיות חדשות, החלפה של התשתיות הקיימות, סתימות חמורות בביוב, בדיקות תקינות וכן הלאה. הצילום מתבצע באמצעות כלי צילום מתקדמים כמו למשל מצלמות סיב אופטי או מצלמות תרמיות, כאשר יש אפשרות להשתמש גם במצלמה רובוטית שנחשבת כיום למצלמה הכי טובה ושימושית שיש.


 from biuvit.tumblr – Feed

Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד