ביובית ברעננה לטיהור שפכים

ביובית יכולה לבצע הרבה פעולות שמועילות לרווחת תושבי העיר והיא עובדת בשיתוף עם רשויות מקומיות, לקוחות מהמגזר הפרטי, העסקי והתעשייתי ובין היתר אחראית על יצירת סביבת חיים נקייה יותר. בחלק מהעבודה שלה היא משתתפת בהליך טיהור שפכים וזה הזמן להבין כיצד.



כיצד הביובית עוזרת לשמור על חיים בריאים

יכול להיות שאתם לא מעריכים מספיק את הביובית וזה בדיוק הזמן לספק לה את הכבוד שמגיע לה. ללא צוות ביובית בהרצליה, בהוד השרון, בחיפה, בתל אביב ובכל רחבי הארץ, סביבת החיים שלנו הייתה נראית לגמרי שונה. הביובית אמורה לפתור את בעייתה הצפות שיכולות לצוץ לפגוע בשגרתם של מאות תושבים, כיוון שלא רק שהם יסבלו מריח נורא שיוצא מהביוב, יכולים להגיע גם מזיקים לאזור המזוהם והביוב יכול לפגוע בפארקים ובצומח. הביובית גם אחראית על טיהור שפכים וזה הזמן להבין איך בדיוק.

ביובית בהרצליה לטיהור שפכים

·         ביובית בהרצליה לוקחת חלק משמעותי ביותר מניקוי האדמה מפסולת מזהמת ואחת מהפעולות השגרתיות שהיא מבצעת תוך מתן שירות למעפיל רבים ברחבי אזור השרון היא כמובן שאיבת בורות ספיגה ובורות רקב. מהם בכלל בורות ספיגה, בורות רקב או בורות שופכין? בורות אלו הם בורות שנועדו כדי לקלוט את אותם שפכים שלא יכולים להתחבר אל מערכת הביוב כי הם יזהמו אותה. יש צורך לרוקן את השפכים המזהמים האלו אל בור שלאחר מכן הביובית תפנה.
·         כאשר הביובית מגיע אל בורות השופכין של המפעים השונים שמשתמשים בה, היא שואבת אותם אל גבה ולאחר מכן מובילה אותם אל המקומות המיועדים אליהם, כמו למשל מכוני טיהור שפכים או מטמנות אשפה מורשות. בסופו של תהליך, בורות הספיגה נקיים לחלוטין והביובית שואבת לא רק את החלק הנוזלי אלא גם את בוצה שנמצאת בתחתית שלהם ובכך לוקחת חלק בכל תהליך הטיהור.

כיצד הביובית שואבת בצורה מהירה?

הביובית היא לא רק מכונה גדולה שמכילה מיכל ענקה בגב שלה, אלא מכונה מתקדמת ביותר שמכילה לא מעט מערכות מתקדמות ובין היתר מערכת שאיבת חזקה במיוחד. על ידי שאיבה בוואקום הביובית מצליחה לשאוב בקצב מסחרר ויחד עם הצינור הארוך שלה היא יכולה להגיע גם לבורות עמוקים במיוחד.


 from biuvit.tumblr – Feed

Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד