טיפים לשאיבת ביוב מוצלחת

שאיבת ביוב היא אחת הפעולות הכי חשובות שביובית מבצעת. הביובית מבצעת הרבה פעולות חשובות אך שאיבת הביוב היא זו שמחזירה לתושבים את החיוך לפנים במהירות ובמקצועיות. זה הזמן להבין כיצד מבצעים שאיבת ביוב איכותית ביישומם של כמה טיפים פשוטים.

משאית הביוב ששומרת על הרחובות

משאית ביוב, או בשמה המוכר יותר ביובית, היא למעשה אחד מכלי הרכב החשובים ביותר שיש בימינו. אמנם אנו לא אוהבים לראות אותה נוסעת בכבישים כי היא כנראה תאט את התנועה ותעכב אותנו מעט, אך למעשה בלעדיה החיים שלנו היו הרבה יותר רעים. היא זו שאחראית על ניקוז בורות ספיגה ממפעלים, היא זו שאחראית להוציא שורשים מהביוב והיא זו שאחראית לשאוב הצפה כשיש בכך צורך. עם זאת, שאיבת ביוב נשארה הפעולה הכי נפוצה שלה והגיע הזמן שנבין כיצד מבצעים אותה בצורה נכונה.


image

טיפים לשאיבת ביוב מוצלחת

·         שאיבת ביוב מוצלחת תמיד מתחילה בטיימינג נכון. אי אפשר לצפות שהלקוחות יהיו מרוצים אם צוות הביובית הגיע אחרי שעה מרגע שקראו לו. לא רק שבשעה הזו הלקוחות נשארו חסרי אונים ולא ידעו מה לעשות, הבעיה הלכה והחמירה. כמובן שלפעמים הביובית תהיה במקום אחר וייקח לה זמן להגיע אך צוות ביובית שמכבד את עצמו יגיע במהירות.
·         צוות ביובית שרוצה לבצע שאיבת ביוב בשיא המקצועיות צריך להחזיק לא רק בביובית מתקדמת אלא גם בידע הדרוש. למרות ששאיבת ביוב נשמעת כמו עניין פשוט למדי, לא כך היא בפועל ויש הרבה עניינים שיכולים להסתבך. לא כל מערכת ביוב דומה לשנייה וכמובן שהסתימה יכולה להיות במיקום עמוק יותר במתארים שונים, וכמובן שהחומרה של הסתימה יכול להשתנות באופן קיצוני גם הוא.

פתרון לטווח הארוך

שאיבת ביוב מוצלחת היא למעשה שאיבת הביוב האחרונה שיהיה צורך לבצע. אמנם אנשים רבים בטוחים שהביוב שלהם חסין מכל פגיעה אך אחרי שאיבת ביוב אחת, ככל הנראה שהשאננות כבר לא תחזור. צוות הביובית אמור לספק הדרכה נכונה לגבי השימוש הנכון בביוב הביתי ולמנוע מהבעיה לחזור שוב. כך הלקוחות יקבלו באמת את השירות הכי טוב שיכול להיות.


 from biuvit.tumblr – Feed



Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?