ביובית בהרצליה לשירות הרשויות

אם יש כלי רכב חשוב אחד שדואג שלכולנו יהיה נקי, הם דווקא לא מכונות הניקיון או מטאטאי הכביש שאנו רואים פעמים רבות בחיינו, אלא הביובית. ביובית בהרצליה ובכל חלקי הארץ דואגת שתמיד יהיה לתושבים נעים לחיות והיא עובדת בשיתוף מלא עם הרשויות המקומיות.

מה הביובית יכולה לבצע?

הביובית היא אחת מההמצאות החשובות ביותר שנותנת לכולנו יכולת לחיות עם מערכת ביוב סבוכה ומורכבת אך עם יכולת מלאה לשלוט ולפתור כל בעיה שתעלה בה. כמובן שזה היה הופך להיות מסובך מאוד עד בלתי אפשרי בלי הביובית ובלי צוות ביובית מוסמך ומקצועי, אך כדי להבין כיצד באמת הביובית משפרת את איכות חיינו צריך להבין מה היא יכולה לבצע? הביובית יכולה לשאוב כל סתימה תוך דקות ספורות, היא שואבת הצפות והיא יכולה להתמודד עם בעיות חמורות אף יותר.

ביובית בהרצליה לשירות הרשויות


  • ביוביות בכל אזורי הארץ פועלות בשיתוף עם הרשויות המקומיות כי בסופו של דבר כשיש בעיה כלשהי בתשתית העירונית, זו לא בעיה של האנשים שגרים אזור אלא הבעיה של העירייה שאמורה לתחזק את אותן תשתיות מכספי הארנונה. כדי להזמין ביובית יש צורך להתקשר למוקד העירוני ומשם העירייה מעבירה את הקריאה אל צוות הביובית שעובד איתה.
  • בדרך כלל מדובר על צוות ביובית אחד שעובד עם רשות עירונית באופן קבוע אך יכול להיות שיש שני צוותים או לפחות אחד נוסף למקרים קיצוניים בהם יש צורך בעוד צוות זמין.
  • לא רק בעיות חירום מצריכות קריאה לצוות ביובית, הביוביות פועלות גם באופן שגרתי. ללא הטיפול השגרתי יהיו בעיות רבות וחמורות יותר למערכת הביוב ולכן יש צורך בטיפול קבוע לפחות פעם בשנה. הטיפולים הללו כוללים צילומים בעת הצורך ושטיפת קווי ביוב במקומות אסטרטגיים ועוד שלל פעולות מניעה בהתאם למצב המערכת.

גם לקוחות פרטיים ועסקיים צריכים ביובית

קל מאוד לחשוב שביובית בהרצליה פועלת אך ורק עם העירייה אך למעשה זוהי הנחה שגויה. אמנם עיקר העבודה של צוות ביובית היא עבודה משותפת עם העירייה אך יש גם לקוחות פרטיים שצריכים אותה למען שאיבת הצפות או טיפול בסתימה בביוב הביתי. גם לקוחות עסקיים וכמובן תעשייתיים משתמשים בשירותים שלה באופן שגרתי וכך היא הופכת לרלוונטית לכולם.


 from bnei-yehoda.co.il – Feed




Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד