ביובית בהרצליה לאיכות הסביבה

הביובית היא מם ביותר לשמירה על איכות חיים גבוהה ורובנו לא מבינים עד כמה היא באמת חשובה איכות החיים שלנו מורכבת ממספר פרמטרים ומלבד הריחות הרעים שיכולים לעלות מהביוב עד שהביובית תגיע, גם ייתכנו בעיות תברואתיות וכאלו שיחמירו עם הזמן.
הכי חשובה היא הבריאות
אנו שומעים את המשפט הזה כל הזמן אך לעתים נוטים לזלזל בו. הבריאות היא הדבר החשוב ביותר אך למעשה מלבד עישון ואכילת מתוקים, יש הרבה דברים שיכולים לפגוע לנו בבריאות ולעתים מדובר בסביבה שלנו שיכולה להזדהם ולהחמיר מרגע לרגע בגין השאננות שלנו. מערכת הביוב היא מהמערכות החשובות ביותר שיש ולמרות שהיא נמצאת מתחתנו כול הזמן אנו לא יודעים עליה הרבה. סתימה בביוב או הצפה שפולשת לרחובות ובמקרה גרוע יותר אל תוך חצר ביתנו או בשטח המפעל, הן רק חלק מהבעיות שביובית בהרצליה פותרת.
ביובית בהרצליה לאיכות הסביבה
·         איכות הסביבה היא דבר שקל לנו להגיד שהוא חשוב אך באותה נשימה להמשיך להתעלם ממנה. הסביבה שבה אנו חיים תלויה אך ורק בנו ולצער כולנו בני האדם ברחבי הגלובוס ממשיכים לזהם אותה עוד ועוד. בסביבת ביתנו או במקום עבודתנו חשוב לשמור על איכות הסביבה ולמרות הצורך ההכרחי להמשיך לעבוד גם אם זה כרוך ביצירת שפכים מזהמים, ביובית בהרצליה משפרת את העניין משמעותית.



·         בורות ספיגה הם למעשה בורות שמיועדים לשימושים תעשייתיים אליהם מנוקזים כל השפכים של המפעל. בורות אלו מכילים כמויות גדולות של שפכים שלא יכולים להגיע אל מערכת הביוב כי הם פשוט יזהמו הכול. מה עושים עם השפכים אחרי שהם התמלאו בבור? הביובית מגיעה כדי לשאוב אותם ולהעביר אותם למכון לטיהור שפכים או למקום בטוח אחר.
·         הביובית שומרת על הסביבה גם על ידי שאיבת הצפות. ההצפות שיוצאות מהביוב יכולות להגיע עד לדשא או לאדמה ולפגוע בה פגיעה אנושה וככל שתקראו לביובית מהר יותר כך הנזק יהיה קטן יותר.
איכות הסביבה היא גם איכות החיים
עוד לפני שחושבים על הנזק שהצפות או סתימות בביוב יכולות להסב לסביבה כולה ובפרט לאדמה שרגישה מאוד לאותם שפכים, גם איכות החיים שלנו נפגעת קשות מהנזקים הללו. ריחות רעים ומזיקים שיכולים להגיע למקום יכולים להחריב שגרה של מאות אנשים באזור וביובית בהרצליה דואגת שבעיות כאלו ייפתרו במהרה.

Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד