היתרונות של ביובית בהרצליה

מהי ביובית ולמה היא משמשת?
ביובית היא כלי רכב גדול מאוד שכנראה פגשתם לפחות פעם אחת בחייכם. הביובית היא כלי רכב שמכיל מיכל גדול מאוד והיא מסוגלת לפתור מקרים רבים, שגרתיים ודחופים, שקשורים למערכת הביוב. הביובית מגיעה יחד עם צוות ביובית מוסמך שמגיע לכל מקום. צוותי ביובית בהרצליה, ברעננה, בתל אביב ובכל מקום אחר בארץ פועלים באופן יום יומי לא רק כדי לטפל בבעיות דחופות שצצו בן רגע במערכת הביוב אלא בבדיקות תקופתיות ושגרתיות או בטיפולים מונעים.
מהם היתרונות של ביובית בהרצליה?
·         ביובית בהרצליה לא רק מסוגלת לפתור בעיות יותר טוב מכול שאר האפשרויות, היא היחידה שיכולה לפתור חלק גדול מהבעיות. ביובית מבצעת עבודות קשות במיוחד כמו למשל שאיבת מי ביוב או פתיחת סתימות בקווי בביוב על ידי הזרמת מים בלחץ גבוה מאוד, כאשר פעולות אלו לא יכולות להתבצע באמצעות אף כלי אחר. הביובית הכרחית לאיכות חיים גבוהה כיוון שבלעדיה לא יהיה ניתן לפתור בעיות ביוב רבות, ודאי לא בצורה מקיפה, יעילה ומהירה.
·         לביובית יש מיכל מים גדול מאוד שמסוגל לשאוב הצפות גדולות במיוחד כאשר גם במידה ויהיה כלי אחר שמסוגל לשאוב את המים, לא יהיה לאן להזרים אותם. באמצעות מיכל המים ניתן לשאוב כמות עצומה של מים ולפנות אותם במקומות מיועדים כאשר במקרים גדולים מאוד יגיעו שתי ביובית אל האזור או שהביובית תבצע מספר שאיבות. שאיבה מהירה במיוחד מתאפשרת הודות למנגנון שאיבה חזק במיוחד של השאיבה באמצעות לחץ אוויר חזק.
·         לביובית יש צוות מנוסה שפועל עם אמצעים מתקדמים ביותר כמו מערכת לאיתור סתימות וכלים לפתיחה שלהן. לביובית בהרצליה מחובר צינור מים מסוגל להזרים מים בלחץ גבוה במיוחד כדי לפתוח כל סתימה שתעמוד בדרכו וכך ניתן להגיע לכל המקומות בביוב. בדרך זו ניתן לפתוח בין רגע את כל הסתימות שיש בקווי הביוב ולהגיע גם לאזורים הרחוקים ביותר שאדם לא יכול להגיע אליהם.
ניתן להגיע לכל מקום
ביובית בהרצליה לא פותרת רק בעיות בביוב העירוני אלא יכולה לשמש למגוון רחב של לקוחות במגזר התעשייתי, העסקי והפרטי. במידה ויש מקום נמוך מאוד שקשה מאוד להגיע אליו, יש ביוביות מיועדות שיוכלו להגיע גם למקומות קטנים ביותר. יש ביובית נמוכות שיכולות להיכנס לחניונים ולבצע שאיבת של הצפות במתאר שנראה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לתפעול. גם מרתפים ביתיים ניתן לשאוב באמצעות הביובית כאשר הצינור יכול להגיע לכל מקום שיידרש.
טיפול והבנה מדויקים של הבעיה
צוות ביובית לא פועל בצורה של ניסוי וטעייה אלא משתמש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו גלאים ומצלמות כדי להבין בדיוק מה הבעיה, מה גרם לה וכיצד הכי נכון לטפל בה. בצורה כזו הביובית מספקת הרבה יותר מפתרון נקודתי, אלא יכולה לגלות על בעיה שמתרחשת בצינורות הביוב באופן כרוני וכך למזער את הפגיעה האפשרית בטיפול הכי מדויק בהתאם לסיטואציה.



Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד