הדרך לשאיבת ביוב מקצועית ויעילה

שאיבת ביוב מקצועית ויעילה מתחילה בזיהוי מקור הבעיה. כדאי להזמין אנשי מקצוע מיד כאשר מופיעים על פני השטח סימנים לסתימת ביוב. אלו יכולים להיות סימני רטיבות של מים, נזילות מתוך הצנרת, ריחות לא נעימים בסביבה הפרטית והציבורית וכן הלאה. אחרי שמזהים את מקור הבעיה ניתן להפעיל ביובית ולבצע את הפעולות הבאות:


א. פתיחת סתימות ביוב – התפקיד העיקרי של ביובית הוא לפתוח סתימות ביוב. ביובית מדמה את שאיבת הביוב הרגילה אבל בעוצמות הרבה יותר גבוהות. בעזרת ביובית ניתן ליצור ואקום ולבצע פעולות של יניקה, שאיבה של מי השופכין יחד עם הגורם שגרם לסתימה והעברת מי השופכין והגורם המזיק לתוך מיכל קיבול ייעודי.
ב. שאיבת מי תהום, בורות שומן, בורות רקב ובורות דלק – יש מקרים שבהם שאיבת ביוב כוללת גם טיפול במי תהום, בורות שומן, בורות רקב ובורות דלק. כל אחת מהשאיבות האלו מחייבת שימוש בביובית כי מותקנים עליה מיכל קיבול, משאבות יניקה ומשאבות הסנקה.
ג. תחזוקה שוטפת – הדרך לשאיבת ביוב מקצועית ויעילה חייבת לעבור בתחזוקה שוטפת. את התחזוקה מבצעים עוד לפני שמופיעה הסתימה ואחת למספר חודשים. מטרת התחזוקה היא למנוע ריכוז מכשולים ולכלוך בתוך הצנרת. על כל משאית מסוג ביובית מותקנים צינורות מים בלחץ גבוה שבעזרתם ניתן לשטוף גם קווי ביוב מסועפים במיוחד.

מי מבצע שאיבת ביוב?

מבחינת הלקוחות, הפתרון היחיד לצורך בשאיבת ביוב הוא להזמין אנשי מקצוע. כדאי להשוות בין קבלני ביוב ולבדוק את ההתמחות והניסיון שלהם. רצוי לתת עדיפות לקבלני ביוב שמתחייבים לתוצאות ולכאלה שמסוגלים להעמיד לרשות הלקוחות ביובית בהתראה קצרה. כמו כן, את שאיבת הביוב רק לאחר שמטפלים בגורם שגרם לסתימה. כל שאיבה אחרת צפויה לגרום יותר נזק מתועלת ועוגמת נפש ללקוחות.

לסיכום, הדרך לשאיבה יעילה של הביוב תמיד עוברת בהזמנת אנשי מקצוע עם ניסיון רלוונטי. קבלני ביוב מסוגלים כיום לבצע את כל סוגי השאיבות באמצעות ציוד מתקדם. ניתן להזמין אותם לפתיחת סתימות ביוב עם ביובית, להתייעץ איתם לגבי שאיבת מי תהום ולתחזוקה שוטפת.

Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד