ביובית בהרצליה - כל מה שרציתם לדעת

יכול להיות שראיתם את הביובית במהלך חייכם ויכול להיות שרק שמעתם עליה, אך לבטח יום אחד לא רק שתראו אותה אלא תצטרכו אותה. תושבים רבים ברחבי הארץ נקלעים למצבים נוראיים בהם הביוב עולה על גדותיו, יש סתימה כלשהי בביוב או שיש הצפה שצריך לפתור, וזה הזמן לקרוא לביובית.

מהי הביובית?

ביובית בהרצליה היא אחד מכלי הרכב החשובים ביותר שיש בעיר. חשובה לא פחות מכלי הרכב של השיטור העירוני ששומרים על רחובות נקיים מאלימות או מהרכבים של כוחות כיבוי האש או כוחות ההצלה. הביובית היא זו ששומרת על שגרת חיים נקייה ובריאה של כולנו ולמעשה דואגת לאלפי תושבים. הביובית היא משאית שיכולה להיות גדולה מאוד, בגודל של משאית רגילה, או כזו שמעט יותר קטנה מטנדר ממוצע, והיא מכילה מערכות מתקדמות שמסוגלות לשאוב מים בצורה מהירה למדי וכמובן הכל מגיע אל המיכל שנמצא על גבה.

ביובית בהרצליה - כל מה שרציתם לדעת

·         לביובית בהרצליה יש טכנולוגיה מתקדמת ביותר ולמרות שלא הרבה אנשים יודעים, שאיבת ביוב או שאיבת הצפות הן רק חלק קטן ובסיסי למדי ממה שהיא מסוגלת לבצע. לביובית יש ציוד טכנולוגי מרשים שיכול לעזור לה למפות את מערכת הביוב ולהבין היכן יש סתימות, ויחד עם זאת יש לה לא מעט מצלמות כמו למשל מצלמות סיב אופטי או מצלמות רובוטיות שמגיעות לכל מקום במערכת הביוב.
·         הביובית מגיעה מהר מאוד לכל קריאה שלה. צוות הביובית חייב להיות זמין 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע, כי אף אחד לא יודע מתי תצוץ בעיה. כמובן שהביובית תעלה בהתאם בעבור השעה והמועד שבו קראו לה אך בכל מקרה צוות זמין תמיד יהיה שם לשירותכם.

עם מי פועלת הביובית?

יכול להיות שגם אתם כמו אנשים רבי ברחבי הארץ, טועים כשהם חושבים שהביובית פועלת רק עם רשויות מקומיות. נכון שרשויות מקומיות ועיריות ברחבי הארץ הם מהלקוחות העיקריים שלה אך ממש לא היחידים, וצוותי ביובית בהרצליה ובארץ כולה עובדים עם לקוחות מהמגזר התעשייתי בצורה ניכרת באופן שגרתי וגם לקוחות פרטיים.


 from biuvit.tumblr – Feed


Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד