שאיבת ביוב בבניין רב קומות

שאיבת ביוב היא אחת הפעולות שיגרמו לחיים שלכם יחזור לתקינות מלאה ולנשום לרווחה. פעולה זו למעשה פותחת את הסתימות שיש בצנרת הביוב הביתית שלכם ומאפשרת למגר את הריחות הנוראיים שיצאו מהביוב ומההצפות שפקדו אתכם. בניינים רבי קומות סובלים מבעיות כאלו לא מעט וזה הזמן לסקור את הנושא לעומק.



מה כל כך בעייתי בבניין רב קומות?

מערכת הביוב הביתית יכולה להסתבך בגלל הרבה בעיות כאשר בראש ובראשונה הבעיות צצות בגלל השלכת פסולת לא מתאימה אל הצנרת, בדרך כלל דרך האסלה. כמובן שגם שמנים שונים יוצרים בעייתיות לא פשוטה בכל מה שקשור למערכת הביוב אך במתאר של בניין רב קומות הבעיה גדולה יותר. הסיבה לכך היא שלא תמיד אפשר לדעת מי באמת גרם לסתימה הרי באיזה שהוא שלב הצנרת הופכת להיות משותפת, ולרוב אלו שגרים בקומות התחתונות יסבלו יותר. הנה כמה דברים שיבהירו מעט את הנושא לגבי שאיבת ביוב בבניין רב קומות.

שאיבת בביוב בבניינים משותפים: דברים שחשוב לדעת

·         בבניינים רב קומות יש מערכת ביוב משותפת שלרוב מורכבת מבור ביוב. בור הביוב הוא המקום שאליו מתנקזים כל מי השופכין לפני הגעתם אל צינור הביוב הראשי. הבור נועד כדי לתחזק את מערכת הביוב בצורה נוחה יותר ולסנן את החומרים שיסכנו את מערכת ביוב המרכזית והוא לא נחלתם של בניינים משותפים בלבד אלא כל מקום עירוני שמחולק לפי אזורים. לרוב, שאיבת הביוב נעשית בקרבת האזור הזה.
·         שאיבת ביוב בניין רב קומות מחייבת התערבות של כל הבניין ו-ועד הבית הוא זה שחייב לשאת את התשלום. מעטים מהאנשים מחליטים לעשות את הצעד המסובך והלא זול ולהתנתק ממערכת הביוב של הבניין ולהרכיב מערכת ביוב משלהם, דבר שאמנם יכול למנוע בעיות ועימותים עם שכנים אך יקר מאוד ולא תמיד כדאי נוכח שכיחות הבעיות במערכת הביוב.

כיצד מבצעים את השאיבה?

שאיבת ביוב בבניין משותף מתבצעת על ידי צוות ביובית כאשר בחלק מהמקרים יש להגיע אל החניון של המקום ולכן יש צורך בביובית נמוכה. בכל מקרה צוות הביובית מבצע עבודה מדויקת ומקצועית שלרוב לא אורכת יותר משעה כאשר גם ההצפה שנוצרה נשאבת יחד עם החומרים שגרמו לסתימה.

 from biuvit.tumblr – Feed


Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

הכל על אינסטלטור ביובית בהרצליה