טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד

אם יש לכם סתימה בביוב ואתם לא מבינים כיצד לפתוח אותה לבדכם, ואתם ישר חושבים כי אתם צריכים לשלם עכשיו מאות שקלים, אז המאמר הזה בדיוק בשבילכם. מאמר זה יכול לעזור לכם להבין מתי אפשר לפתוח סתימות ביוב לבד, מי לא כדאי לנסות וכמובן כיצד עושים זאת בפועל בשיטות שונות.

מתי אפשר לפתוח סתימות ביוב לבד?

פתיחת סתימות ביוב לבד היא משימה קשה מאוד שלא בטוח שכדאי שתנסו. יכול להיות שתצליחו לפתוח את הסתימה אך חשוב שתזכרו כי לעתים אתם יכולים רק להרע למצב. פתיחת סתימות ביוב לבדכם יכולה להיות רעיון טוב בעיקר כאשר מדובר בסתימה קלה. סתימה כזו תהיה באסלה, ואתם יכולים להיות עדין להתרחשות שלה כאשר אתם יודעים שאתם אלו שגרמתם לה. למשל, לכולנו קורה לעתים שאנו זורקים נייר טואלט בכמויות גדולות מידי אל האסלה ולאחר מכן מורידים את המים, ולאחר מכן המים לא יורדים כמו שצריך. במקרה כזה הרי ברור שמדובר בסתימה די פשוטה שנגרמה בגלל נייר הטואלט ואפשר לנסות לפתוח אותה לבד. אלו שיטות קיימות לפתיחת סתימות ביוב לבד?

השיטה הראשונה: הפומפה המוכרת

השיטה הכי טובה והכי מוכרת לפתיחת סתימות ביוב לבד היא באמצעות פומפה. הפומפה היא אחד האביזרים שיש בכל בית כי חובה שהיא תהיה, היא יכולה להקל על החיים שלכם במידה ניכרת כאשר יש סתימות כמו בכיור ובעיקר באסלה. עיקר השימושים שלה יהיו באסלה, כאשר היא יוצרת איטום סביב פתח האסלה ולאחר מכן דוחפת את האוויר אל כיוון הצנרת. האוויר שנדחף אל עבר הצנרת למעשה ידחוף את נייר הטואלט שגרם לסתימה וכך הסתימה נפתחת והצנרת משוחררת. לא תמיד פומפה יכולה להיות כל כך שימושית אך בכל זאת חשוב לנסות להשתמש בה לפני פתרונות אחרים.

שימוש במים חמים או חומרים כימיים

אם הפומפה לא הצליחה לפתוח את הסתימה אז אל תתייאשו כי יש עוד כמה שיטות ביתיות שאתם יכולים להיעזר בהן לפני הקריאה לאיש מקצוע. אחד הפתרונות הטובים ביותר הוא לשפוך מים רותחים אל תוך האסלה. לאחר מכן תוכלו אפילו להשתמש בפומפה ולראות האם זה עובד. מים חמים יכולים להמיס את נייר הטואלט ואחרי שתדחפו אותו עם הפומפה יש סיכוי טוב שהסתימה תיפתח. כמובן שיש גם חומרים כימיים שצריך לקנות בסופר וחשוב להיזהר איתם ולעבוד רק עם כפפות, והם יכולים להמיס טוב יותר את נייר הטואלט, אפילו אם מדובר על כמויות גדולות יותר.

שימוש בחוטר ארוך או ציוד ייעודי

עוד אחת מהאפשרויות הכי טובות לפתיחת סתימות ביוב היא להיעזר באמצעים ארוכים. שיטה זו אינה כימית ואינה מתבססת על לחץ אוויר כמו פומפה אלא מספקת פתיחה מכנית של הסתימה. כאשר מחדירים עצם ארוך אל תוך האסלה אפשר לפתוח את הסתימה שנגרמה בביוב בצורה הרבה יותר פשוטה, אחרי טלטול של העצם הארוך מצד לצד. אם יש לכם חוטר ארוך או כל כלי ארוך שיהיה גמיש במידה הנכונה, תוכלו להשתמש בו למשימה זו. כמובן שאפשר לקנות גם כלים ייעודיים לפתיחת סתימות כאשר לאינסטלטור יהיה מכשיר דומה אך חשמלי.

קריאה לאינסטלטור או צוות ביובית

אם לא הצלחתם לפתוח את הסתימה בביוב לבד אין לכם ברירה אחרת אלא לקרוא לאינסטלטור מקצועי. אינסטלטור מקצועי יוכל לספק לכם פתרון מיידי ואיכותי יותר, וגם יחזו אם הבעיה תחזור על עצמה כדי להעניק לכם טיפול נוסף. אינסטלטור יכול לספק לכם פתרונות הרבה יותר מקצועיים ויסודיים שכוללים שימוש במכשירים חשמליים ומתקדמים.


 from biuvit.tumblr – Feed

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?