ביובית פתיחת סתימות בשרון

אחד מהתפקידים הראשיים של הביובית הוא לפתוח סתימות. כיצד היא עושה זאת וכמה זה עולה לנו?

מתי צריך לקרוא לביובית לפתיחת הסתימה?

כאשר יש סתימה בבית לא צריך להזמין ביובית אלא לקרוא לאינסטלטור. כאשר יש סתימה במערכת הביוב העמוקה יותר יש צורך לקרוא לצוות ביובית. מתי תדעו בדיוק מתי לקרוא לה? בסופו של דבר הביובית מטפלת בנזקים הרבה יותר חמורים, כאלו שדורשים עבודה עם צינורות ארוכים וציוד צילום קווים מתקדם. הבעיות האלו יכולות להיות סתימות שמקורן באשפה ביתית או לעתים חיות שנסחפו לביוב מפתח הניקוז. סתימות כאלו יכולות להיות בעייתיות מאוד אך הביובית תוכל לפתוח אותן בלי בעיה. אם אתם לא סגורים מה בדיוק הבעיה תמיד תוכלו להתקשר לצוות ביובית ולהתייעץ בטלפון. 

כיצד הביובית מצליחה לפתוח את הסתימות?

הביובית יכולה לפתוח את הסתימות בכמה דרכים כאשר הדרך הנפוצה ביותר היא על ידי שאיבת ביוב. ביובית פתיחת סתימות בשרון יכולה לבצע שאיבת ביוב תוך כמה דקות ספורות כאשר הרעיון הוא לשאוב את מה שגרם לסתימה יחד עם המים שנמצאים לפניה ויצרו הצפה. השאיבה הזו מתבצעת על ידי הצינור הארוך שלה ביובית שיכול להגיע אל מעמקי הביוב ממש עד למקום בו נמצאת הסתימה. כמובן שהצינור של הביובית מצליח לשאוב את המוצקים, כמו למשל נייר טואלט או מוצרי היגיינה, גם בזכות העובי הרב שלו שמאפשר את מעבר המוצקים, זאת בנוסף לעוצמת השאיבה החזקה.

האם תמיד הביובית תצליח במשימה?

משימת שאיבת הביוב ופתיחת הסתימות כמעט תמיד מצליחה. במקרים נדירים מאוד השאיבה נתקלת בקשיים כאשר אין אפשרות לדעת היכן בדיוק נמצאת הסתימה או שהיא פשוט עמוקה מידי ואי אפשר להגיע אליה ביעילות. מקרים אלו נדירים מאוד אך גם להם יש פתרון כאשר לצוות ביובית יש גם ציוד צילום מתקדם שיכול להבין היכן היא נמצאת ומה בדיוק הגורם לה. במקרים כאלו אפשר להשתמש בשטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה ולמרות שמדובר בפעולה שלרוב מתבצעת כפעולה שגרתית כדי למנוע סתימות, במקרים רבים היא יכולה דווקא להיות הפתרון הטוב יותר. 

כיצד אפשר למנוע סתימות עם הביובית?

באמצעות שטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה אפשר גם למנוע סתימות ביוב. בסופו של דבר הסתימות הללו יכולות להיות קשות מאוד בעיקר כאשר לא מדובר במוצק שנתקע אלא בהיצרות בצינור הביוב, היצרות שהחילה זמן רב מראש. ההיצרות הזו יכולה לקרות משמנים ושומנים שנכנסו אל המערכת ובדרך כלל המצב הזה נפוץ במגזר התעשייתי ובמגזר העסקי. כאשר שופעים שמן אל מערכת הביוב הוא נצמד אל הדפנות ויוצר שכבה דקה שעם הזמן תתעבה עוד ועוד. כדי למנוע את ההיצרויות הללו אפשר לשטוף את מערכת הביוב בלחץ מים גבוה עד אשר המערכת תיפתח לחלוטין.

כמה עולה פתיחת סתימות עם הביובית?

פתיחת סתימות עם ביובית יכולה לעלות בין 300 שקלים ועד 700 שקלים בממוצע. המחיר שתצטרכו לשלם על פתיחת סתימות משתנה מאוד לפי מספר פרמטרים כמו למשל מורכבות הסתימה או המתאר. כמו כן יש חשיבות גם לשעה שבה קראתם לצוות הביובית כיוון שאם יש הצפה שנוצרה בגלל סתימה ביום שישי בערב ככל הנראה המחיר יהיה גבוה הרבה יותר ואולי אפילו פי 2 מהמחיר הרגיל, זאת בשל העבודה ביום המנוחה כמו כן בעל מקצוע אחר. גם המרחק שצוות הביובית צריך לעבור עד שהוא מגיע אליכם משמעותי לגבי המחיר ולכן חשוב מאוד לבחור צוות ביובית שעובד באזור מגורכם.


 from biuvit.tumblr – Feed


Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד