שאיבות ביוב עיריית הרצליה

עיריית הרצליה מנסה לספק לתושבי איכות חיים גבוהה ובמקביל להישאר אטרקטיבית גם עבור בעלי עסקים. אחת הדרכים לעשות זאת היא להשתמש בשירותי ביובית לטיפול מהיר בסתימות, לפינוי מי תהום ובורות רקב ולתחזוקה שוטפת
הרצליה נמצאת במרחק קצר יחסית מתל אביב ונחשבת לבירת הפעילות המסחרית והכלכלית של אזור השרון. כתוצאה מכך, עיריית הרצליה נדרשת לספק שירותים גם למגזר הפרטי וגם לסקטור העסקי. הדוגמא הכי טובה לכך היא ההבדלים בין אזור הרצליה פיתוח לבין השכונות שנמצאות בצד השני של כביש החוף, או אפילו בשירותים שניתנים גם לבעלי בתים פרטיים בהרצליה פיתוח וגם לבעלי העסקים והחברות באזור.
הייחודיות של הרצליה מבחינת סל השירותים שהיא מספקת לציבור באה לידי ביטוי גם בנושא של תחזוקת קווי ביוב. כיום מבינים בהרצליה שיש צורך בשירותי שאיבות ביוב ברמה גבוהה על מנת לעמוד בדרישות של התושבים ושל בעלי העסקים, כמו גם בתחזוקה שוטפת של קווי הביוב והצנרת הישנים. למזלה של עיריית הרצליה, אפשר לקבל את השירותים הללו מביובית.

מה עושה ביובית בהרצליה?

ביובית היא משאית שעליה מתקינים מכל קיבול, משאבות יניקה ומשאבות הסנקה. בעזרת ביובית ניתן לרכז את כל השירותים החשובים של שאיבות ביוב מול גורם אחד ולהקל על העירייה. מבחינת העירייה, השימוש בביובית תקף במספר מקרים בולטים ובהם:
א. פתיחת סתימות – הצנרת שמחוברת לביובית יכולה לפעול כמשאבה ולשאוב את הגורם שגרם לסתימות ביוב. שאיבת הגורם שגרם לסתימות ביוב קריטית בעיר גדולה כמו הרצליה והיא מאפשרת למנוע נזקים בלתי הפיכים. בעזרת פתיחת סתימות ניתן לשמור על איכות חיים גבוהה בשכונות המגורים של הרצליה, באזור של הרצליה פיתוח וליד בתי המלון שנמצאים על חוף הים.
ב. תחזוקה קבועה של קווי ביוב – הרצליה היא עיר שבה תשתית הביוב כוללת גם קווי ביוב ישנים וגם קווים חדשים. אם עיריית הרצליה מעוניינת בפעילות תקינה של תשתית הביוב, עליה לדאוג לתחזוקה קבועה של הקווים. את התחזוקה הזו מבצעים באמצעות תיאום שירותי שאיבות ביוב על בסיס קבוע ובאופן יום יומי.
ג. אגירת נוזלים והעברתם לאתרי הטמנה – בהרצליה יש כאמור שילוב בין מבנים פרטיים, מסחריים, תעשייתיים וחקלאיים. כתוצאה מכך עלולים להצטבר נוזלים שדורשים פינוי אל אתרי הטמנה מורשים שמפוזרים ברחבי הארץ. הדרך לפנות את אותם נוזלים היא להזמין שירותי שאיבות ביוב ולהעביר מי שופכין, שמנים או מי תהום ישירות למכלית שמותקנת על גבי הביובית.
לסיכום, עיריית הרצליה לא יכולה להרשות לעצמה להתפשר על שירותי ביובית. רק בעזרת שירות כזה ניתן לדאוג לתחזוקה תקינה של מערכות הביוב ולמנוע נזקים בלתי הפיכים בקווי הצנרת. מבחינת עיריית הרצליה, שירותי הביובית הם גם חלק בלתי נפרד מהניסיון לסייע לתושבי העיר ולכל החברות שפועלות בתחום המוניציפאלי שלה.


 from biuvit.tumblr – Feed

Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד