שאיבת שומן ממפעלי מזון

תחזוקה הכרחית שוטפת – שאיבת שומן במפעלי מזון

לצד מסעדות, בתי קפה ומוסכים, מפעלי מזון מהווים אף הם שחקן מרכזי ברשימת הצרכנים המובילים של שאיבת בורות לניקוז שומן. בכל בתי העסק הללו חיוני להתקין בורות ייעודיים לניקוז פסולת שומנית, כאלה שנועדו למנוע הצטברות של שומן במערכת הניקוז המרכזית של העסק וכך להקטין את הסיכויים להיווצרות סתימות משמעותיות. ואולם, מתוקף תפקידם, גם בורות לניקוז שומן עלולים להתמלא בפסולת יתרה ולפיכך דורשים ניקוז ופינוי על בסיס קבוע. שאיבת שומן במפעלי מזון מהווה לפיכך חלק מרכזי משגרת התחזוקה השוטפת של העסק, באותה שורה יחד עם טיפול קבוע במכונות ובמכשירים על פס הייצור, ניקיון חללי העבודה, תחזוקת צי הרכב וכו'. תיאום מועד קבוע לביצוע שאיבת שומן ממפעלי מזון כחלק מלוח הפעילות השנתי של המפעל יוכל לסייע לכם לעמוד במשימה מבלי לשכוח לבצעה.

איך עובדת שאיבת שומן ממפעלי מזון?

·         ביצוע השאיבה על ידי גורם מוסמך – לאור הרגישות הרבה של הציוד הטכנולוגי המעורב במשימה, שאיבת שומן ממפעלי מזון צריכה להיות מבוצעת אך ורק על ידי גורם מקצועי שהוסמך לדבר. חברות מובילות בתחום הביוב והאינסטלציה, דוגמת ביובית יוסי גולן בע"מ, הנן בעל המקצוע המושלם לביצוע המשימה.
·         זוכרים לבצע שאיבה על בסיס קבוע – שאיבת שומן ממפעלי מזון חייבת להיות מבוצעת על בסיס קבוע וכחלק מן התחזוקה השוטפת של העסק. גם בורות ניקוז בעלי נפח והיקף גדולים במיוחד חייבים להיות מפונים מדי מספר חודשים, כתלות בכושר הספיגה שלהם.
·         שאיבה בהתאם להנחיות התברואה הרלוונטיות – לא סתם שאיבת שומן מתוך בור הניקוז מתבצעת בעזרת מכונה הקרויה "ביובית". כדי להבטיח שהשאיבה תתבצע בצורה היגיינית וסטרילית, יש לשכור את שירותיה של חברה אשר מקפידה לשאוב בהתאם להנחיות התברואה הרלוונטיות. המשרד לאיכות הסביבה הוא שמכתיב את התקנים וההנחיות הנדרשות לכך.  
·         תיאום השאיבה מחוץ לשעות הפעילות העסקית – כדי לא לפגוע בשגרת הפעילות של מפעל המזון, מומלץ לתאם את השאיבה מחוץ לשעות הפעילות העסקית הקבועות שלכם. כך לא תאלצו להפסיק את פעילותיהן של המכונות המייצרות. לשם כך כדאי ליצור קשר עם חברה המציעה שירותי שאיבה בשעות גמישות.

לפרטים נוספים ומידע – אל תהססו להתייעץ עמנו

עולם התוכן של שאיבת שומן ממפעלי מזון הוא איננו עולם פשוט, ומושפע מגורמים רלוונטיים רבים (קצב העבודה במפעל, מאפייני בור הספיגה, מאפייני השומנים המצטברים). במידה ואתם מרגישים צורך בקבלת פרטים נוספים או מידע רלוונטי לנושא, אל תהססו להתייעץ עמנו. חברת ביובית יוסי גולן בע"מ פועלת כבר למעלה מ-40 שנה בתחום זה, ונשמח לחלוק את הניסיון שצברנו עם קהל לקוחותינו המרוצה. חוות דעת מקצועית תוכל לסייע לכם לקבל החלטות מושכלות בכל הנוגע לתדירות השאיבה המומלצת, וכך לתכנן טוב יותר את אופן התחזוקה השוטפת של המפעל.


Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

הכל על אינסטלטור ביובית בהרצליה