שאיבת ביוב מבורות נקז

שאיבת ביוב יכולה להחזיר לכם את איכות החיים שנפגעה כאשר הביובית תשאב במהירות את כל המים שמסכנים את אזור מגורכם. הביובית פותרת הצפות בבניני מגורים, בגינות פרטיות, במרתפים ובמגוון מקומות על ידי שאיבת ביוב מקצועית, כולל שאיבה מבורות נקז.

מהם בורות נקז?

בורות נקז אולי יהיו מוכרים לכם יותר בשם בור חלחול, כאשר המטרה שלהם די ברורה. כל מה שהם אמורים לעשות הוא להיות פתח ניקוז נוסף למי הגשמים שיכולים לסכן מאוד את הבית שלכם, וזה כולל הרס לגינה, הרס לציוד שנמצא בה, פגיעה במרתף וכולה. בור הנקז אמור לקלוט את מי הנגר העילי, אותם מי גשמים שלא חודרים לקרקע אלא נשארים מעל פני הקרקע, ויכולים ליצור מספר פגיעות חמורות במיוחד. בורות הנקז האלו מתמלאים ומחייבים שאיבת ביוב שתנקז אותם.





כיצד מתבצעת שאיבת ביוב לבורות נקז?

·         בורות הנקז יכולים להיות בגדלים ובקטרים משתנים אך לרוב הם יהיו עמוקים מאוד. כדי לבצע את שאיבת הביוב בראש ובראשונה יש צורך בציוד מתאים כאשר ביובית תהיה הכלי היעיל ביותר. הביובית יכולה לשאוב את בור הנקז במהירות מסחררת שיכולה לעמוד על מאות ליטרים בדקה, כך למעשה כדי לנקז בור גדול ייקחו כמה דקות ספורות לכל היותר.
·         בורות הנקז מחייבים עבודה נכונה עצם העובדה שיכול להיות שנסחפו אליהם חומרים מוצקים שיכולים לסתום אותם ולהקשות מאוד על השאיבה. זו הסיבה שיש צורך בביובית מתאימה עם עוצמה מספקת, גם בהתאם לכמות המים הגדולה שמחייבת מיכל גדול וגם בהתאם לכוח היניקה וקוטר הפייה של הצינור שלה שחייב להיות בגודל המספק.
כל כמה זמן מתבצעת שאיבת ביוב זו?
שאיבת ביוב לבורות נקז מתבצעת בעיקר בעונת החורף כאשר הגשמים רבים ומסכנים את הבור בהתמלאות עד לקצהו העליון ולמעשה הוצאתו משימוש. יש להיות בקשר עם צוות ביובית מיומן שיספק לכם שאיבה מקצועית ואמינה בזמנים שנוחים לכם וזמינות מלאה. רק כך יהיה אפשר לשמור על הבור ריק ברגע שהוא מתמלא כדי שיהיה מוכן לעבודה נוספת בגשם הבא. אם לא כך יהיה, הנזק לביתכם או לעסק שלכם יכול להיות גדול מאוד.


 from biuvit.tumblr – Feed

Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד