ביובית ברעננה

הרכב הגדול שדואג לאיכות החיים
את הביובית כולנו מכירים וכשאנו רואים ביובית ברעננה, בתל אביב, ברחובות חיפה או באמצע שאיבה בקריות אנחנו כנראה לא נופתע כיוון שזהו מראה די שגרתי. מה בדיוק הביובית עושה שם ולמה היא כל כך חשובה? את זה לא בטוח שכולם יודעים וגם לא אתם ולכן חשוב מאוד להבין עד כמה אותה ביובית יחד עם הצוות שמפעיל אותה מבצעים עבודה חשובה שבלעדיה כל איכות החיים שלנו הייתה שונה לחלוטין.




מה מבצעת ביובית ברעננה?
·         עבודת הביובית היא אחת העבודות החשובות ביותר מעצם היותה של מערכת הביוב לאחת המערכות החשובות ביותר. למרות שמערכת הניקוז שנמצאת מתחת לכולנו נראית כמו מערכת גדולה שלא יכולה להיסתם, בסופו של דבר היא חייבת להיות מורכבת גם מצינורות קטנים יותר ובהם יכולות להיות סתימות. זוהי אחת העבודות המוכרות ביותר של הביובית בשטיפת קווי ביוב ופתיחת סתימות בזכות לחץ המים הגבוה שנובע מהכוח העצום שיש לה והצינור הארוך שמגיע לכל מקום.
·         הביובית לא דואגת רק לפתוח את הסתימות אלא גם לשאוב הצפות. זהו אחד מהשירותים החשובים שלה ובזכות המכיל הגדול שלה היא מסוגלת לשאוב כמות מים גדולה ביותר במהירות מסחררת, כאשר שירות זה ניתן גם לחניונים ומרתפים ולא רק ללקוחות ציבוריים.
·         ביובית ברעננה יכולה לבצע גם בדיקות תקינות שגרתיות לחלוטין בלי קשר לבעיה שצצה. הבדיקות מתבצעות לכל הפחות אחת לשנה ודואגות שאין סתימות או נזילות ולמעשה שהכול מתנהל כשורה. בבדיקות אלו נעזר צוות הביובית במצלמות מיוחדות כמו סיבים אופטיים או מצלמות רובוטיות שמגיעות לכל מקום בחלקי הביוב ומשדרות מיקום מדויק ותמונה באיכות טובה.
מי משתמש בשירותי ביובית ברעננה?
בשירותי ביובית ברחבי כל הארץ משתמשים אנשים רבים מכל המגזרים ולא רק עיריות. אמנם נהוג לחשוב שיש ביוב אחד ששייך לכולנו ועליו אחראיות הרשויות המקומיות אך יש הרבה בעיות ביוב פרטיות שיכולות לצוץ. עסקים רבים שיש להם שטח גדול ונתקלים בבעיה בביוב יכולים להיעזר בצוות ביובי באופן פרטי כמו גם מפעלים רבים, נמלי תעופה ואפילו אנשים פרטיים וכמובן בסיסים צבאיים. השירות שהביובית מעניקה לאותם לקוחות יכולים להיות טיפולים בבעיות שצצו או בדיקות שגרתיות.

Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד