משאית שאיבת ביוב

ומשאית שאיבת היא למעשה משאית ביוב, שמוכרת יותר בשם ביובית. לא משנה איך תקראו לה, היא נראית אותו הדבר ומבצעת בדיוק את אותן הפעולות שחשובות לאיכות החיים של כולנו. זה בדיוק הזמן להבין מהי בדיוק משאית שאיבת ביוב ועד כמה היא באמת חשובה.

מהי משאית שאיבת ביוב?

משאית ביוב היא משאית שעל גבה יש מיכל גדול, בחלקו יש מים וחלקו חלול. החלק שבו יש מים נועד כדי להסניק מים במהירות רבה ובלחץ גבוה, לפעולותיה השונות, והמיכל החלול נועד לשאיבת מים מקווי הביוב. משאית הביוב יכולה להגיע בגדלים שונים, יש גם משאיות ביוב נמוכות, והיא מבצעת שלל פעולות כמו למשל שאיבת ביוב או ניקוי קווי ביוב. משאית הביוב חזקה מאוד והיא מופעלת על ידי צוות הביובית. למשאית הביוב יש צינור ארוך ועבה שיכול להגיע לאורך של יותר מעשרה מטרים וקוטר של יותר מעשרה סנטימטרים, ויש לה כמובן גם מנגנון שאיבה חזק שמספק לה את כל יכולותיה.

מתי יש במשאית זו צורך?


משאית ביוב יכולה לבצע מגוון רחב של פעולות בזכות מנגנון השאיבה החזק שלה. המנגנון הזה עד כדי כך חזק שהוא יכול לשאוב עשרות ליטרים בדקה בלי כל בעיה. מנגנון זה שימושי לשאיבת הצפות כאשר ההצפות הללו יכולות להיות תוצאה של גשמי זלעפות שירדו בבת אחת, או תוצאה של סתימה בקווי הביוב שגרמו למים לעלות ממקום אחר. משאית הביוב יכולה גם להזרים מים בלחץ גבוה וכך לנקות קווי ביוב, פעולה זו נקראת שטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה. משאית הביוב יכולה לשאוב גם בורות רקב ובורות ספיגה במגזר התעשייתי ולהיות שימושית בעת התקנת קווי צנרת חדשים.

מה עושים כאשר המקום נמוך?

כאשר המקום נמוך מידי כדי להכיל את הביובית ניתן להזמין ביובית נמוכה. משאית ביוב זו נראית יותר כמו טנדר אך היא חזקה מספיק כדי לבצע את כל סוגי השאיבות. אמנם המיכל שלה קטן אך בדרך כלל היא גם מטפלת בהצפות בממדים קטנים יותר. משאית שאיבת ביוב נמוכה תהיה יעילה כאשר ישנה הצפה בתוך חניון תת קרקעי, במרתף במגזר הביתי שאליו אי אפשר להגיע עם משאי תבשל הכניסה הצרה לחנייה ובכל מקום נמוך או צר אחר. משאית שאיבת ביוב נמוכה מאפשרת טיפול בשאיבות ביוב לכל המגזרים ובכל המקומות בלי כל מגבלה פיזית.

כמה עולה להזמין משאית כזו?

המחיר להזמנת משאית ביוב תלוי גם בסוג משאית הביוב שהזמנתם וכמובן גם בסוג הבעיה. ככל שהבעיה תהיה מורכבת יותר לפתרון צוות הביובית יישאר במקום זמן רב יותר והמחיר יהיה בהתאם. יש שאיבות ביוב מורכבות מאוד לצד שאיבות ביוב די פשוטות ולכן הפער בין המחירים שלהן יכול להיות מה מאות שקלים. כמובן שגם מועד הקריאה לצוות הביובית יכול להשפיע מאוד על המחיר כי אם תקראו לה ביום שישי בערב המחיר יהיה כפול. שעות לילה מאוחרות תמיד מעלות את עלות הקריאה לבעלי מקצוע ולכן חשוב לקרוא להם בשעה זו רק כאשר מדובר במקרה חירום.

כיצד נמצא משאית ביוב מקצועית?

כדי למצוא צוות ביובית מקצועי אתם צריכים להיכנס לאינטרנט ולחפש. כדי להוזיל את המחיר יש לבחור צוותי ביובית שעובדים באזור מגורכם וכך הם גם יגיעו מהר יותר. צוות הביובית חייב להיות אמין ומקצועי ולא רק זול, אלו הם פרמטרים לא פחות חשובים. כל אחד שמזמין צוות ביובית לביצוע שאיבת ביוב רוצה לדעת שהבעיה נפתרה לתמיד ולשם כך יש לבחור בצוות ביובית שמספק אחריות על הטיפול.  


 from biuvit.tumblr – Feed

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

הכל על אינסטלטור ביובית בהרצליה