ביובית ברעננה מחיר

לביובית ברעננה מחיר שיכול לנוע בין 300 שקלים, שנחשב לזול מאוד, ועד 2000 שקלים ומעלה. המחיר מושפע מגורמים רבים שעליהם נרחיב במאמר זה, כך שבפעם הבאה שאתם מזמינים את צוות הביובית כדי שיטפל לכם בבעיה כלשהי תדעו בדיוק על מה אתם משלמים וכמה זה צפוי לעלות.

למה קראתם לביובית?

הגורם שמשפיע על המחיר של הביובית יותר מכול שאר הגורמים הוא סיבת הקריאה. אם אתם קרואים לביובית כדי לפתוח סתימה המחיר צפוי להיות מ-600 ועד 1200 שקלים, תלוי עד כמה פתיחת הסתימה תהיה מורכבת. אם קראתם לצוות הביובית כדי לשטוף את קווי הביוב בלחץ מים גבוה המחיר יהיה בין 500 ועד 1000 שקלים. לא נמנה את כל מחירון הביובית אך אנו כן מציעים לכם להיכנס לאינטרנט ולבדוק מה המחירון כדי שבפעם הבאה שתצטרכו להזמין ביובית יהיה לכם מקור להשוואה, וכך לא תצטרכו לשלם יותר בגלל שאתם לא מודעים למחיר.

מתי קראתם לביובית?

עוד אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר שמשפיעים על המחיר של הזמנת ביובית הוא מועד הקריאה. אם תקראו לביובית בשעות העבודה המקובלות או בשעה שנקבעה מראש, כמו למשל שאיבת בורות ספיגה שמתבצעת באופן שוטף לעתים בכל שבוע ממפעלים שונים, המחיר יהיה בתעריף שגרתי. לעומת זאת בשעת חירום המצב יהיה שונה לגמרי. אם אתם קוראים לצוות הביובית בשעות הלילה המאוחרות כי יש סתימה שגרמה להצפה קשה, יכול להיות שהתעריף יהיה פי 1.5 מהתעריף הרגיל. אם תקראו לצוות ביובית בימי מנוחה יכול להיות שהמחיר יהיה אפילו פי 2 מהתעריף הרגיל וכן הלאה.

לאיזו ביובית קראתם?

לא רק מועד הקריאה וסיבת הקריאה משפיעים על המחיר של הביובית אלא גם התמחור של צוות הביובית. בסופו של דבר הביובית יכולה להיות יקרה יותר סתם בלי סיבה, זהו שוק חופשי וכל צוות ביובית יכול לקבוע לעצמו את התעריפים. לכן חשוב מאוד לבצע סקר שוק כי רק כך תוכלו לדעת מה ההצעה הכי משתלמת עבורכם. חשוב לזכור כי צוות הביובית לא תמיד יפרסם את המחירון שלו באינטרנט כי הוא לא ירצה לחשוף למתחרים שלו מה המחיר וגם לא ללקוחות שלו. לכן עליכם לברר מה המחירון המומלץ באתר אינטרנט אובייקטיבי ואחר כך להשוות בין המחיר הזה למחיר שמוצע לכם.

עבודה שוטפת או בחירום?

אם אתם צריכים את צוות הביובית לשירותכם רק לבעיה אחת קטנה אז יכול להיות שהמחיר יהיה גבוה יחסית. לעומת זאת אם מדובר בצוות ביובית שאתם עובדים איתו באופן קבוע יכול להיות שהצוות יעשה לכם מחיר בגלל שאתם לקוחות קבועים. כל צוות ביובית וכל בעל מקצוע רוצה לשמור על הלקוחות שלו, בעיקר אם מדובר על לקוחות חוזרים ועוד יותר אם מדובר על לקוחות גדולים. לכן אם תצטרכו את צוות הביובית לעבודה קבועה הוא יעשה לכם מחיר טוב יותר, אך זה מאפיין בעיקר מפעלים שזקוקים לשירותים של ביובית באופן קבוע כדי לשאוב בורות רקב ושומן, שטיפת קווי ביוב בלחץ וכולי.

ביובית קטנה או נמוכה?

עוד אחד מהגורמים שמשפיעים על המחיר, אמנם גורם שולי אך עדיין משפיע, הוא סוג הביובית. אם אתם צריכים ביובית נמוכה, שתהיה בערך בגודל של טנדר גדול, המחיר שלה יהיה נמוך יותר מאשר של ביובית גדולה. אפשר להבין את  ההיגיון בכך הרי ההפעלה שלה הרבה יותר זולה ולכן גם המחיר לצרכן יהיה נמוך יותר, כך אפשר לספק שירותים גם למגזר הפרטי וללקוחות שלא זקוקים לביובית הגדולה ולספק להם הצעת מחיר הרבה יותר נוחה.


 from biuvit.tumblr – Feed

Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד