על שאיבת ביוב ברעננה

יכול להיות שראיתם אותה בפעולה ויכול להיות שרק ראיתם אותה נוסעת בכבישים ברעננה או בשאר אזורי השרון, אך בוודאי אתם מכירים אותה. משאית ביוב, הלוא היא הביובית, היא אחד הכלים החשובים ביותר שיש ואחת המשימות החשובות שהיא מבצעת היא שאיבת ביוב.

הביובית המתקדמת ששומרת על מערכת הביוב

הביובית היא אחד מכלי הרכב שהכי קשה לפספס. למעשה, גם אם אתם לא מכירים אותה בוודאי תשימו לב אליה כשהיא נוסעת ברחוב הרי לא מדובר במחזה רגיל. משאית גדולה שעליה יש מיכל ענק וכולה עשויה ממתכת, ובדרך כלל היא גם נראית מאוד מוזר, יכול להיות שהיא בדרך לבצע שאיבת ביוב ברעננה ויכול להיות שהיא בדרך להוד השרון כדי לעזור ללקוח שנתקע עם הצפה בימי החורף. בסופו של דבר שאיבת ביוב היא אחת הפעולות הכי נפוצות שהיא עושה וזה הזמן להכיר אותה מקרוב.





על שאיבת ביוב ברעננה

·         שאיבת ביוב היא למעשה הפעולה הכי נפוצה שמבצעת הביובית וצריך להבין למה היא מבוצעת, וכדי להבין למה היא מבוצעת צריך להבין מה היא בכלל. שאיבת ביוב היא למעשה שאיבה חזקה מאוד שמצליחה לבצע הביובית עם הטכנולוגיה המתקדמת שלה. השאיבה מתבצעת אל תוך המיכל הגדול שנמצא על גבה ובאמצעות מערכת שאיבה מתקדמת שמבוססת על יניקה ב-וואקום. היניקה הזו חזקה מאוד ויכולה לספק שאיבה של מאגר מים גדול, כמו למשל הצפה, תוך דקות ספורות.
·         אמנם פעולת השאיבה נפוצה גם בענייני ההצפות שקורות בעיקר בחודשי החורף, אך שאיבת ביוב ברעננה מתבצעת בתוך צינורות הביוב. מערכת הביוב יכולה לעלות על גדותיה בגלל סתימה כלשהי ואת הסתימה הזו צריך לשאוב. כיצד ניתן לשאוב סתימה? הביובית יכולה לשאוב באופן חזק למדי ודרך הצינור העבה שלה גם חומרי פסולת יכולים לעבור כך ששום דבר לא יעצור בדרכה אל עבר ביוב פתוח ונטול סתימות.

מה קורה כשהביובית מתמלאת?

כשהביובית מתמלאת היא צריכה להתרוקן במקומות שמיועדים לניקוז השפכים הללו הרי אי אפשר להחזיר אותם חזרה לביוב, אך זה קורה אחרי מספר שאיבות ויש גם ביובית גדולות יותר שמספיקות לכמה ימי עבודה רצופים ללא התרוקנות.


 from biuvit.tumblr – Feed



Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

הכל על אינסטלטור ביובית בהרצליה