שאיבת שומן ממוסכים

 טיפים לביצוע יעיל ונכון של שאיבת שומן ממוסכים

·         נעזרים בחברה מקצועית ומוסמכת – מבין מגוון החברות הפועלות בתחום, חשוב להיעזר אך ורק בשירותיה של חברה מקצועית ומוסמכת לביצוע השאיבה. לשאיבת שומנים ממוסך ישנם מאפיינים שונים משאיבות שומן ממפעלי מזון או מסעדות, וחשוב כי החברה המבצעת תכיר אותם באופן מקיף.
·         מקפידים על מילוי ההנחיות הרלוונטים – המשרד לאיכות הסביבה מכתיב הנחיות מחייבות לביצוע תקין של שאיבת שומן ממוסכים. הקפידו על מילוי שלהן בעת העבודה, ושכרו את שירותיה של חברה שמתחייבת אף היא לעמוד בהן.
·         שימוש בטכנולוגיות שאיבה מתקדמות – מומלץ לנסות לעמוד בקצב החידושים הטכנולוגיים של מתקני השאיבה השונים, ולהיעזר בחברה שמציעה שאיבת שומן ממוסכים באמצעים חדשניים ויעילים במיוחד. ככל שאמצעי השאיבה מתקדם יותר כך משך העבודה לרוב קצר וזריז יותר.
·         בקשו אישור על ביצוע השאיבה – עם סיום שאיבת השומן מהמוסך, הקפידו לזכור לבקש מהחברה המבצעת אישור על ביצוע השאיבה. תוכלו להציג אישור זה לכל לקוח או משרד ממשלתי שיבקש לראותו.



כיצד יודעים שהגיע המועד לביצוע שאיבת השומן מהמוסך?

לשאלה שבכותרת אין לצערנו תשובה פשוטה וחד משמעית. לו היה ניתן להנחות בצורה ברורה וגורפת מהו פרק הזמן הרלוונטי בו יש לבצע שאיבת שומן ממוסכים דברים היו מתנהלים בצורה פשוטה וקלה הרבה יותר. עם זאת, כן ניתן להעריך את התדירות הרצויה, תוך התייעצות עם בעל מקצוע מהתחום הרלוונטי. תדירות שאיבת שומן ממוסכים תלויה מן הסתם בהיקף העבודה במקום (מספר מכוניות מטופלות, אורך ימי העבודה), אופי העבודה (סוגי הטיפולים הנפוצים, סוגי השמנים המובילים בשימוש) ומאפייני הבורות והמתקנים לאיסוף הפסולת השומנית המצטברת. ככל שמתקנים אלו מתקדמים ויעילים יותר, כך כושר הספיגה שלהם מאפשר מרווח תמרון רב יותר בין שאיבה לשאיבה. מכל מקום, מומלץ להכניס את פעולת שאיבת השומן מהמוסך שאתם מנהלים כחלק אינטגרלי משגרת הפעילות והתחזוקה של המקום. עד שתמצאו את תדירות השאיבה הראויה – הקפידו להיות עם יד על הדופק.


 from biuvit.tumblr – Feed


Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד