ביובית בהרצליה לשימוש פרטי ותעשייתי

מי לא מכיר את הביובית האימתנית שנוסעת ברחבי העיר בדרך לפתרון מסובך נוסף של בעיית ניקוז או הצפה שמטרידה את התושבים. למעשה, הביובית היא כלי רב שימושי ורובנו מכירים רק תפקיד אחד שהיא יכולה לבצע. זה הזמן להבין עד כמה ביובית בהרצליה באמת שימושית ויעילה בכל תקלה שיכולה להיות במערכת הביוב.

image
מה הביובית מסוגלת לבצע?
משאית ביוב, או בשמה המוכר יותר ביובית, היא אחד מכלי הרכב המוזרים ביותר שתראו בכביש. היא יכולה להגיע בשלל צבעים אך בארץ נפוצה בעיקר בצבע הירוק והיא יכולה לפתור בעיות מסובכות בצורה מהירה ומדויקת, פתרון שלא היה יכול להתקבל על ידי אף כלי אחר. ביובית מסוגלת לשאוב הצפות או לשאוב סתימות שחוסמות את הצינורות בביוב והיא גם יכולה להזרים מים בלחץ גבוה כדי לפתוח סתימות. צוות ביובית בהרצליה יודע כיצד להתאים את הפתרון למצב הקיים ומלבד הטכנולוגיה המתקדמת שלה, נדרש גם ידע מקצועי מצדו.
ביובית בהרצליה לשימוש תעשייתי
·         אנו מכירים את השימושים של הביובית בדרך כלל בגלל הקריאות למוקד העירוני כאשר ישנה הצפה ברחוב מסוים או שהביוב מעלה ריחות מסריחים וכנראה שהוא סתום מבפנים. מקרים כאלו הם אמנם מה שמוכר לנו אך במקרים אחרים השימוש שלה הוא למגזר התעשייתי. גם המגזר התעשייתי יכול להיתקל בלא מעט הצפות או סתימות במערכת הניקוז כאשר שם הנזק יהיה גדול יותר כי לא מדובר על איכות חיים שנפגעה אלא על נזק ממשי שלעתים לא מאפשר המשך עבודה.
·         תפקיד נוסף של ביובית בהרצליה שפועלת עם מפעלים רבים היא שאיבת בורות רקב ובורות ספיגה. אלו הם בורות שקולטים את כל השפכים המזהמים של המפעלים ואלו צריכים להיות מסולקים באופן שגרתי, דבר שניתן לבצע רק על ידי ביובית.
מתי משתמשים בביובית לשימוש פרטי?
גם הביוב בבית שלכם יכול להיתקל בבעיות וזה הזמן לקרוא לצוות ביובית שיפתור אותן. למרות שנראה לכם שהביוב שלכם לעולם לא יטריד אתכם, כשריח רע יעלה ממנו מהר מאוד תחפשו את הביובית שקרובה לאזור מגורכם כדי שהשגרה שלכם תחזור לסדרה. מלבד בעיות בביוב, כל הצפה כלשהי בין אם מהביוב, מהגשם או מצינור שהתפוצץ יכולה להישאב במהירות על ידי צוות ביובית.


 from biuvit.tumblr – Feed

https://biuvit.tumblr.com/post/168880504998/%D7%91%D7%99%D7%95%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%94%D7%A8%D7%A6%D7%9C%D7%99%D7%94-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%A9-%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99-%D7%95%D7%AA%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%AA%D7%99

Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד