מה תפקידה של הביובית בקיץ?

משאית שעליה מותקנים מיכל קיבול למי שופכין, משאבות יניקה ומשאבות הסנקה משמשת למגוון רחב של מטרות ונקראת בעגה המקצועית "ביובית". אפשר למצוא את הביובית בשימוש קבלני ביוב, מפעלים, מחסנים, תחנות דלק וגם רשויות מקומיות. תפקידה של ביובית בשרון לדוגמא הוא לאפשר פתיחת סתימות ביוב מהירה ויעילה לכל אורך השנה. בנוסף, יש לציין את התפקיד המיוחד של הביובית בחודשי הקיץ.
187997766 - Copy

ביובית בקיץ יכולה לשמש לשורה ארוכה של פעולות מיוחדות:

א. שאיבת בורות שומן – מפעלים ומחסנים באזור השרון סובלים לעיתים קרובות מסתימות ועומס על בורות השומן. העומס נובע מצריכה גבוהה יותר של הציבור בקיץ לעומת החורף, מה שמחייב הזמנת ביובית. בעזרת ביובית בשרון ניתן לשאוב את בורות השומן ולהחזיר את המפעלים והמחסנים לפעילות תקינה.
ב. שאיבת בורות רקב ודלק – גם בסביבה הפרטית, העסקית והציבורית יש לביובית תפקיד חשוב. לאורך חודשי הקיץ היא משמשת לדוגמא לשאיבת בורות דלק סמוכים לתחנות דלק באזור השרון, כמו גם לשאיבת בורות רקב בסביבה פרטית, עסקית או ציבורית.
ג. תחזוקה של קווי ביוב – השימוש במים עולה בחודשי הקיץ בגלל תנאי מזג האוויר והחופש הגדול מבתי הספר. כתוצאה מכך חל עומס על קווי הביוב והפתרון הטוב ביותר הוא לבצע תחזוקה שוטפת. בעזרת ביובית בשרון ניתן לשטוף את קווי הצנרת אחת לתקופה, להבריק את החלק הפנימי שלהם ולמנוע הצטברות של פסולת בדפנות.


איך מזמינים ביובית בשרון?

לא צריך לחכות לשיא הקיץ או לסתימות בצנרת הביוב כדי להזמין ביובית. אפשר להתייעץ עם קבלני ביוב באזור השרון לגבי תחזוקה שוטפת ולקבל הצעת מחיר מסודרת. רצוי גם לקבל המלצות מחברים וקרובי משפחה, להיערך בצורה נכונה לצריכת מים מוגברת בקיץ ולערב את נציגי הרשות המקומית בכל מקרה של דילמה או התלבטות.
הזמנת ביובית בשרון מתבצעת בצורה פשוטה. קבלני ביוב מסוגלים להעמיד לרשות הלקוחות ביובית בהתראה קצרה ובמצבי חירום. בנוסף, לביובית יש תפקיד גם בחורף. היא מאפשרת לשאוב מי תהום מפירי מעליות ומקלטים ולהתמודד עם הצפות בחניוני רכב תת קרקעיים.

ביובית בהרצליה - ביובית יוסי גולן

Comments

Popular posts from this blog

מי מוסמך להשתמש בביובית?

מהו השימוש העיקרי שנעשה בביובית?

טיפים לפתיחת סתימות ביוב לבד